| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MOTIVIRANOST IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X
Avtorji:Hafner, Tatjana (Avtor)
Treven, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hafner_Tatjana_2013.pdf (1,09 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:K pisanju naloge z naslovom Motiviranost in zadovoljstvo v organizaciji X nas je spodbudilo dejstvo, da se vedno znova srečujemo z vprašanjem, kako motivirati zaposlene, da bodo rezultati čim boljši. Kaj je tisto, kar prispeva k boljšemu zadovoljstvu zaposlenih, in kaj narediti, da to področje izboljšamo. Zavedamo se, da le zadovoljni in motivirani zaposleni pripomorejo k uspehu. Podjetje, v katerem sem zaposlena, se ukvarja z različnimi prodajnimi področji, ki zahtevajo vedno nove pristope in prilagajanja kupcem. Konkurenca je na vseh prodajnih področjih močna in pravilno upravljanje s človeškimi viri lahko podjetje vodi korak pred konkurenco. Naloga je sestavljena iz dveh delov: teoretičnega in raziskovalnega. Prvi del naloge je namenjen teoretičnim osnovam zadovoljstva in motivacije zaposlenih ter vodenju. Opredelili smo pomen in dejavnike zadovoljstva, oblikovanje dela ter se dotaknili čustvene inteligence. Opisali smo pomen motivacije ter motivacijske in demotivacijske dejavnike. Del teoretičnega dela je tudi vodenje v podjetju, načini vodenja, timsko delo in osebnostne lastnosti vodij. V raziskovalnem delu naloge smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili zaposlenim v podjetju X, smo raziskali motivacijo in zadovoljstvo v podjetju ter potrdili zastavljene hipoteze. Potrdili smo močno povezanost med motivacijo in zadovoljstvom zaposlenih, ugotovili smo zmerno povezanost med motivacijo zaposlenih in načinom vodenja ter potrdili hipotezo, da bolj zadovoljni zaposleni čutijo večjo pripadnost podjetju.
Ključne besede:motivacija zaposlenih, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo zaposlenih, vodenje, stili vodenja, vodja, čustvena inteligenca, timsko delo.
Leto izida:2013
Založnik:[T. Hafner]
Izvor:Maribor
UDK:331.1
COBISS_ID:11412252 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TQAH31NV
Število ogledov:1015
Število prenosov:237
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOTIVATION AND SATISFACTION IN COMPANY X
Opis:Writing of the thesis entitled Motivation and satisfaction in comany X was encouraged by the fact that we are constantly faced with the question of how to motivate the employees to achieve the optimum results, what contributes to the satisfaction of the employees and what to do to improve this area. We are aware that only satisfied and motivated employees contribute to success. Company X is engaged in various sales regions, which constantly require new approaches and adaptations to the customers. Competition is strong in all sales areas and the proper menedžment of human resources can keep the company ahead of the competition. The thesis is constituted of two parts: the theoretical and the research. The first part of the thesis is designed to present the theoretical basics of the employees' satisfaction and motivation and the menedžment. We identified the importance and the factors of satisfaction, work design and we referred to emotional intelligence. We described the importance of motivation, the motivational and demotivational factors. A part of the theoretical work includes the company's menedžment, menedžment styles, team work and the Menedžers' personal characteristics. In the research part of the thesis we defined the problem, the purpose and the goal of the research. With the help of the questionnaire, which was distributed among the employees in the company X, we studied the motivation and the satisfaction in the company and answered the initial hypotheses.
Ključne besede:employee motivation, motivational factors, employee satisfaction, menedžment, menedžment styles, manager, emotional intelligence, team work.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici