| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZGODNJE UČENJE TUJEGA JEZIKA S STALIŠČA SLOVENSKIH IN ŠPANSKIH STARŠEV
Avtorji:ID Antolin, Kornelija (Avtor)
ID Lepičnik Vodopivec, Jurka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID ČAGRAN, BRANKA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Antolin_Kornelija_2013.pdf (1,32 MB)
MD5: A272EA1FFB1E965BFD2F8B1A213E8D85
PID: 20.500.12556/dkum/9acc2f9c-6c67-411c-9ba5-53d22b345bfa
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Zgodnje učenje tujega jezika s stališča slovenskih in španskih staršev je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del diplomskega dela se posveča razvoju govora pri otroku ter teoretskim pogledom na zgodnje učenje tujega jezika. Zajema tudi opis vpliva starosti in nekaterih drugih dejavnikov na uspešno učenje tujih jezikov ter poglavje o dvo- in večjezičnosti. Temu sledi primerjava učenja tujih jezikov v Sloveniji in Španiji. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati kvantitativne anketne raziskave, ki je bila izvedena med slovenskimi in španskimi starši. Z raziskavo smo želeli izvedeti, kakšna je samoocena staršev o poznavanju tujih jezikov, njihova stališča o številu jezikov, ki naj jih otrok govori, kdaj je po njihovem mnenju najprimernejši čas za začetek učenja tujih jezikov, kakšna obremenitev je učenje tujih jezikov za otroka, kakšno je njihovo stališče o notranjih in zunanjih dejavnikih ter dvojezični vzgoji, kakšen učitelj je primeren za zgodnje učenje tujega jezika, kako naj to učenje poteka in ocena pomembnosti dejavnikov, ki vplivajo na učenje tujih jezikov. Ugotovili smo, da so španski starši nekoliko bolj naklonjeni zgodnjemu učenju tujih jezikov, predvsem naprednejšim oblikam poučevanja, kot je npr. CLIL.
Ključne besede:zgodnje učenje tujega jezika, stališča slovenskih in španskih staršev, razvoj otroškega govora, dvo- in večjezičnost
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Antolin]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-40311 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19888904 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LN8TZB1W
Datum objave v DKUM:03.06.2013
Število ogledov:2428
Število prenosov:380
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING FROM THE VIEWPOINT OF SLOVENE AND SPANISH PARENTS
Opis:The diploma thesis with the title ‘Early Foreign Language Learning from the Viewpoint of Slovene and Spanish Parents’ consists of two parts; the theoretical part and the empirical part. The former commences with the child language development and theoretical perspectives on early language learnings. It moves on to examine how age and some other factors affect foreign language learning and describes bilingualism and multilingualism. This is followed by a comparison of how languages are learned in Slovenia and in Spain. The empirical part presents the results of a quantitative questionnaire survey carried out among Slovene and Spanish parents. It aimed to provide a picture of parents’ self-evaluation on their foreign language knowledge, their viewpoint on when is the most appropriate age to start learning a foreign language, on how much does learning a foreign language burden a child, on internal and external factors that affect language learning, on bilingual education, on the teacher suitable for teaching an early foreign language learning class and how the latter should be implemented. Finally, it reveals the parent’s evaluation on the importance of several factors that affect foreign language learning. The conclusions identified that Spanish parents are more in favour of early language learning, especially regarding advanced teaching approaches like CLIL.
Ključne besede:early foreign language learning, viewpoint of Slovene and Spanish parents, child speech development, bilingualism and multilingualism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici