Naslov: | PRIPRAVE UČITELJEV IN UČENCEV NA NACIONALNO PREVERJANJE ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA |
---|
Avtorji: | ID Padovnik, Tatjana (Avtor) ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UNI_Padovnik_Tatjana_2013.pdf (1012,33 KB) MD5: 57FC1FC27588F326D9DD0783F9F27F1D PID: 20.500.12556/dkum/b9c82886-48f8-408a-987e-1e7a4cb9a2d6
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Nacionalno preverjanje znanja (v nadaljevanju NPZ) je pisno preverjanje znanja ob koncu drugega in tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja, ki poteka na isti dan, ob istem času za vse učence in pod enakimi pogoji. Namen NPZ-ja je pridobiti povratno informacijo o delu učencev in njihovem znanju ter tudi o uspešnosti učiteljev in učinkovitosti šolskega sistema. S pomočjo raziskave sem želela ugotoviti, koliko učencev se odloča za sodelovanje na NPZ, glede na to da le-ti niso obvezni za vse učence, zakaj se odločajo za sodelovanje, kje se pripravljajo na nacionalne preizkuse in na kakšen način, kako dolgo potekajo priprave ter kako so učenci zadovoljni s pripravami učiteljev. Zanimalo me je tudi, kako pomembne se zdijo priprave učiteljem, če učence posebej pripravljajo na nacionalne preizkuse, kako motivirajo učence za priprave, in če si učitelji pri pripravah med seboj pomagajo. Pri raziskovalnem delu sem uporabila deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja. Podatke sem zbrala s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Ugotovila sem, da se večina učencev odloči sodelovati na NPZ, da dobijo povratno informacijo o svojem znanju. Priprave na NPZ se jim zdijo v povprečju srednje pomembne. Večina učencev se na NPZ pripravlja tako v šoli kot doma. Večinoma rešujejo stare preizkuse znanja. Učenci so s pripravami na NPZ v večji meri zadovoljni. Učitelji menijo, da so njihove priprave učencev na NPZ srednje pomembne. Za same priprave jih motivitrajo tako, da jim razložijo, da bodo z rezultati iz NPZ dobili povratno informacijo o svojem znanju. Menijo, da se učenci za nacionalne preizkuse potrudijo. Učitelji si pri pripravah na NPZ med seboj pomagajo velikokrat tako, da skupaj pripravijo naloge za učence. Naloge so največkrat podobne tistim iz nacionalnih preizkusov znanja. |
---|
Ključne besede: | priprave, učitelji, učenci, nacionalni preizkusi znanja, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Padovnik] |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-40297 |
---|
UDK: | 373.3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 19881992 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:8LPN3GW5 |
---|
Datum objave v DKUM: | 29.05.2013 |
---|
Število ogledov: | 2251 |
---|
Število prenosov: | 173 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |