| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ODZIVI UČITELJEV NA NEPRIMERNO VEDENJE UČENCEV V RAZREDU
Avtorji:ID Berložnik, Ajda (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Berloznik_Ajda_2013.pdf (948,24 KB)
MD5: 6AB0ED429624F5491F03E5CDFA30C093
PID: 20.500.12556/dkum/c1963767-8903-40c0-9441-6204f83204b2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela Odzivi učitelja na moteče vedenje učencev v razredu je ugotoviti, katera neprimerna vedenja so za učitelje moteča in kako se nanj čustveno odzivajo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so opisana pogosta neprimerna vedenja in vzroki za njihovo naraščanje. Opisano je tudi agresivno vedenje, kot najznačilnejše neprimerno vedenje. Preučila sem, na kakšne načine lahko preprečimo nasilje v šolah in kakšne metode obstajajo za odpravljanje neprimernega vedenja. Predstavljeno je, kaj so čustva in katera čustva doživljajo učitelji med soočanjem z motečim vedenjem, na kakšne načine jih izkazujejo in kako njihovo delo vpliva na čustveno izčrpanost. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki sem jih dobila na podlagi anketnih vprašalnikov. Želela sem ugotoviti, katera vedenja so za učitelje razrednega pouka najbolj moteča, kako pogosto se z njimi srečujejo in kako se s takšnim vedenjem spoprijemajo. Obenem pa me je zanimalo tudi, kako se učitelji čustveno odzivajo na moteče vedenje, kako intenzivna so čustva učiteljev in kakšna je stopnja površinskih ter globinskih strategij čustvenega dela pri učiteljih. Rezultati so pokazali, da je agresivno vedenje za učitelje najbolj moteče, vendar pa ni najbolj pogosto. Učitelji se z motečimi učenci najpogosteje pogovorijo in postavijo meje v prihodnje. Manj jih je, ki moteče učence ignorirajo in izolirajo. Pri soočanju z motečim vedenjem je najintenzivnejše čustvo jeza, najmanj intenzivno pa učitelji občutijo strah. Za učiteljev poklic je značilno izkazovanje različnih čustev. Raziskava je še pokazala, da učitelji pri svojem delu pogosteje uporabljajo globinske strategije čustvenega dela kot površinske.
Ključne besede:neprimerno vedenje, disciplina, agresivno vedenje, učenci, učitelji, čustva, strategije čustvenega dela.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Berložnik]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-40286 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19881736 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8FPJIQCP
Datum objave v DKUM:29.05.2013
Število ogledov:4432
Število prenosov:806
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:HOW TEACHERS REACT TO INAPPROPRIATE BEHAVIOUR OF STUDENTS IN A CLASSROOM
Opis:The purpose of this degree paper, entitled How Teachers React to Inappropriate Behaviour of Students in a Classroom, is to determine which types of inappropriate behaviour are disturbing for teachers and how they emotionally react to such behaviour. This degree paper consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, common types of inappropriate behaviour and the causes for the increase of these types are described. Aggressive behaviour is also described in this part, as it is the most typical kind of inappropriate behaviour. I also mentioned how violence in schools can be prevented and which methods for eliminating inappropriate behaviour exist. Emotions are also described, as well as which emotions teachers feel when dealing with inappropriate behaviour, in which ways teachers show these emotions and how their work affects their emotional exhaustion. In the empirical part, results are presented which I acquired on the basis of a questionnaire. I wanted to find out which types of behaviour are the most disturbing for primary school teachers (first to fifth grade), how often they encounter and how they deal with such behaviour. I also wanted to find out how teachers react emotionally to disturbing behaviour, how intense their feelings are and what is the level of superficial and in-depth strategies of emotional work with teachers. Results have shown that aggressive behaviour is the most disturbing type of behaviour for teachers, but it is not the most common one. In most cases, teachers talk to pupils, who are behaving disturbingly, and set boundaries for the future. There are also a few teachers who choose to ignore and isolate the disturbing behaviour. When dealing with inappropriate behaviour, anger is the most intense feeling, and fear the least intense feeling. Showing different emotions is typical for the teaching profession, and research has also shown that teachers more frequently use in-depth strategies of emotional work when teaching, than superficial ones.
Ključne besede:inappropriate behaviour, discipline, aggressive behaviour, pupils, teachers, emotions, strategies of emotional work


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici