| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Didaktični razvoj e-učnega gradiva za mehanske preizkuse
Avtorji:Trstenjak, Dominik (Avtor)
Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Trstenjak_Dominik_2013.pdf (3,49 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:E-izobraževanje je izobraževanje, ki ga izvajamo s pomočjo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij. Izobraževalne vsebine, komunikacija med udeleženci ter mentorji in vse ostale aktivnosti izobraževanja so v elektronski obliki (»E-izobraževanje«, 2012). E-izobraževanje ni namenjeno samo šolskemu izobraževanju, ampak tudi vsesplošnemu izobraževanju, h kateremu spadajo vse vrste izobraževanja po končanem formalnem izobraževanju. Z uvajanjem e-izobraževanja se tradicionalne vloge učenca, učitelja, učne tehnologije in učne vsebine premešajo. Vloga učitelja je usmerjanje učnega procesa, v katerem učenec prevzema aktivno vlogo. E-izobraževanje ima veliko več prednosti kot slabosti, kar učitelje spodbuja k uporabi le tega. Pomembno je, da pri e-izobraževanju dobimo podatek, koliko se je učenec že naučil in koliko še mu manjka, kar ugotovimo s sprotnim ali s končnim preverjanjem znanja. Na koncu e-izobraževanja naredimo evalvacijo, ki je dobrohotna, konstruktivna dejavnost in je normalna sestavina e-izobraževanja, namenjena predvsem razvoju. Posebna pozornost je namenjena metodologiji priprave e-učnega gradiva. Predstavljen je vodnik za vsakogar, ki razmišlja o e-izobraževanju in razvoju e-učnih gradiv. E-učna gradiva morajo biti vsebinsko integrirana ter usklajena z vsebinskimi in didaktičnimi usmeritvami učnega načrta. Prednost e-učnih gradiv je predvsem v pestrosti multimedijskih in interaktivnih elementov, ki omogočajo nazornejšo predstavo, večje razumevanje vsebin in konceptov ter povečujejo aktivno vlogo učenca pri pouku. Materiali so med uporabo obremenjeni z različnimi vrstami obremenitev, zato ne moremo uporabiti samo ene metode, da bi napovedali njihovo obnašanje. V diplomski nalogi so predstavljeni natezni in upogibni preizkus ter preizkus trdote po Brinellu. Empirični del je osredotočen na izdelavo e-učnega gradiva.
Ključne besede:E-izobraževanje, e-učno gradivo, multimedija, mehanski preizkusi, natezni preizkus, upogibni preizkus, preizkus trdote po Brinellu.
Leto izida:2013
Založnik:[D. Trstenjak]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.64:004:62(043.2)
COBISS_ID:19849736 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:T8PHKMHV
Število ogledov:936
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic development of e-learning material for mechanical tests
Opis:E-learning is learning which is carried out by means of modern information and communication technologies. Educational content, communication between participants and mentors, and all other learning activities take an electronic form ("E-izobraževanje", 2012). E-learning serves not only schooling but also universal education, including all types of post-formal education after conclusion of formal education. With the introduction of e-learning, the traditional roles of a student, teacher, learning technology and a curriculum shuffle. The role of the teacher is to guide the learning process, in which the student takes an active role. E-learning has significantly more advantages than disadvantages, which encourages teachers to utilise it. It is important that e-learning offers information regarding how much the student has already learnt and what knowledge is still missing, which can be established through regular or final examinations. An evaluation at the end of the e-learning should be an accommodating, constructive activity and the normal component of e-learning, mainly aimed at development. Special attention is paid to the methodology of preparation of e-learning materials. Featured is a guide for anyone who is considering e-learning and development of e-learning materials. Substance of e-learning materials has to be integrated and they have to be aligned with content and didactic guidelines for a curriculum. The advantage of e-learning materials is mainly in the variety of multimedia and interactive elements, which allow more insightful perception, greater understanding of substance and concepts, and increase the active role of the student in the classroom. During their use, materials are burdened by different types of loads; consequently, more methods need to be used in order to predict their behaviour. This thesis presents the tension and bending tests and the Brinell hardness test. The empirical part focuses on preparation of e-learning materials.
Ključne besede:e-learning, e-learning materials, multimedia, mechanical tests, tension test, bending test, Brinell hardness test.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici