| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dejavniki za zagotavljanje načrta neprekinjenega delovanja v finančni instituciji : magistrsko delo
Avtorji:Jeretina, Tomaž (Avtor)
Lobnikar, Branko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Podbregar, Iztok (Komentor)
Datoteke:.pdf RAZ_Jeretina_Tomaz_i2013.pdf (1,22 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:V nalogi preučujem pristope k pripravi ukrepov za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja podjetja. Za zagotavljanje le-tega, v mojem primeru banke, je potrebno najprej ugotoviti vzroke, ki lahko pripeljejo do motenj v poslovanju ali celo do prekinitve poslovanja. Glede na to, da se v praksi dostikrat ustavi že pri začetnem procesu analiziranja in popisovanja kritičnih točk, sem najprej raziskal možne pristope k reševanju različnih problemov. Predvsem je pomembno, da zna pripravljavec ukrepov neprekinjenega poslovanja kritično razmišljati, da je kompetenten za določena področja in ima dovolj izkušenj. V kolikor je to zagotovljeno, se lahko pristopi k analiziranju posameznih kritičnih točk poslovnega procesa, ki bi lahko ogrozile normalno poslovanje. Pomembna točka analiziranja sta samoregulacija in razprava, od katerih je odvisno, kako se bosta pripravljavec načrta neprekinjenega delovanja in vodstvo podjetja v določeni situaciji odločila. V kolikor je v določenem bančnem sistemu zagotovljena ustrezna strategija upravljanja operativnih tveganj, je logična posledica, da sta v banki izdelana varnostna politika in načrt neprekinjenega poslovanja, ki ju vodstvo banke v celoti podpira. Upravljanje neprekinjenega poslovanja lahko razumemo tudi kot integralen proces vodenja, ki zagotavlja temelje za razvoj odpornosti banke na nenormalne situacije in njeno zmožnost učinkovitega odzivanja na izredne razmere. S pomočjo ankete sem želel potrditi hipoteze o pripravljenosti bank na izredne razmere in predvsem o stalnem zagotavljanju visokega nivoja pripravljenosti, kar se je pri rezultatih ankete tudi potrdilo. Osrednja nit naloge vodi k temu, da je upravljanje neprekinjenega poslovanja dinamičen in proaktiven proces, ki nenehno stremi k zagotavljanju nemotenega poslovanja vseh organizacijskih enot posameznega poslovnega subjekta, prav tako pa tudi zagotavlja minimalne pogoje poslovanja v primeru večjih katastrof.
Ključne besede:banke, neprekinjeno poslovanje, tveganja, varnost, izredne razmere, krizni management, magistrska dela
Leto izida:2013
Založnik:T. Jeretina]
Izvor:[Ljubljana
UDK:005.931.11(043.2)
COBISS_ID:2573034 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UD3023IZ
Število ogledov:1437
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FACTORS TO ENSURE CONTINUITY PLAN IN COMPANY; AN EXAMPLE FINANCIAL INSTITUTION
Opis:In my thesis I examine different approaches for preparation of measures to provide business continuity. In order to provide business continuity in a company, being a bank in my case, it is necessary first to identify causes which may lead to disruptions in the business or even interrupt it. Problems often arise already in the initial process of analyzing and identifying critical points, therefore I first explored approaches for solving different situations. It is of primary importance that the person who is preparing measures for business continuity is capable of critical thinking, is competent for certain areas and has enough experience. In case the above mentioned conditions are met, it is possible to start analysing individual critical points of the business process, which may jeopardize normal operation. Important parts of the analysis are self-regulation and discussion. They determine how the person who is planning business continuity and the company’s management will decide in a certain situation. In case in a given banking system there is an adequate strategy of risk management in place, banks usually have well prepared security policy and business continuity planning, both being fully supported by the bank’s management. Managing the business continuity is an integral process of management, which provides grounds for the development of the bank’s capability to respond properly to abnormal situations and its ability to react effectively in case of emergency situations. Through a survey I wanted to confirm my hypothesis on the preparedness of banks for emergency situations and especially on the constantly maintained high level of preparedness. Results of the survey confirmed my hypothesis. My thesis leads to the conclusion that business continuity management is a dynamic and a proactive process which continually strives to provide business continuity of all organizational units in a business entity, as well as to provide minimum conditions to perform business in case of major disasters.
Ključne besede:business continuity planning, bank vulnerability, risk management, security requirements in the bank, security risk


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici