| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA IN IZBOLJŠAVA 20-URNE METODIKE UČENJA PLAVANJA
Avtorji:Pretnar, Anže (Avtor)
Mancevič, Dimitrij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pretnar_Anze_2013.pdf (2,00 MB)
MD5: 1A9E04ADF3BBCE466C96313BB553A657
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učni načrt za športno vzgojo za osnovno šolo opredeljuje 20-urni plavalni tečaj v drugem ali tretjem razredu kot del rednega šolskega pouka športne vzgoje, zato ga morajo izpeljati vse šole, tečaj pa je za učence obvezen. Problem raziskave je bila analiza 20-urne metodike učenja plavanja z vsebinskega in organizacijskega vidika. S podatki, ki sem jih dobil na vzorcu, sem lahko izluščil posamezne dejavnike, ki bi jih bilo treba izboljšati. V diplomski nalogi so predstavljeni pomen znanja plavanja, zgodovina plavalnega opismenjevanja v Sloveniji in svetu, 20-urna metodika učenja plavanja z organizacijskega in vsebinskega vidika. Predstavljena pa je tudi metodika učenja plavanja s pomočjo pripomočkov, ki so pri tej starosti zelo pomembni. Raziskava je bila izvedena z uporabo deskriptivne metode. Podatke sem pridobil s kvantitativnim pristopom. Z objavo rezultatov bom skušal vplivati na izboljšanje prakse učenja plavanja.
Ključne besede:učenje plavanja, osnovna šola, didaktični pripomočki, 20-urna metodika plavanja.
Leto izida:2013
Založnik:[A. Pretnar]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:797.2(043.2)
COBISS_ID:19831816 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BQAPGFRZ
Število ogledov:1427
Število prenosov:292
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS AND ENHANCEMENT OF THE 20-LESSON SWIMMING TEACHING METHOD
Opis:The primary school curriculum depicts the 20-lesson swimming learning programme in the second or third grade as one of the units of regular physical education classes. Consequently, the programme is realized in all schools and is compulsory for all children. The research concentrates on the analysis of the teaching method in the 20-lesson swimming programme as far as its design and structure are concerned. On the basis of data derived from the sample I was able to sift individual factors that need improving. The thesis delineates the significance of being able to swim, the history of the so called swimming literacy in Slovenia and abroad, as well as the design and the structure of the 20-lesson teaching method used in this swimming programme. I also depicted the method with various teaching aids, which play a vital role in children of this age. The research is presented by the descriptive method; the data was collected by the quantitative approach. Hopefully, the publication of my conclusions will encourage improvements in swimming lessons.
Ključne besede:swimming learning, primary school, teaching aids, teaching method of the 20-lesson swimming program.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici