| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POSLUŠANJE GLASBE V DRUŽINI IN V VRTCU
Avtorji:Kačič, Špela (Avtor)
Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kacic_Spela_2013.pdf (1,18 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Poslušanje glasbe v družini in v vrtcu proučujemo poslušanje glasbe v Vrtcu Zarja Celje, Vrtcu Tončke Čečeve Celje, Vrtcu Polzela in Vrtcu Braslovče, se pravi v mestnih in podeželskih vrtcih. V teoretičnem delu je predstavljeno poslušanje glasbe, psihične in vsebinske priprave otrok na poslušanje, vplivi socialnih dejavnikov na motivacijo za glasbeno izobraževanje, glasbena vzgoja v Kurikulumu za vrtce. Namen raziskave je ugotoviti kvantiteto in kvaliteto poslušanja glasbe v vrtcu in družini. Proučevali bomo na kaj so pozorni vzgojitelji pri izbiri glasbe za poslušanje, katere zvrsti glasbe načrtujejo in ali povezujejo glasbo z drugimi področji dejavnosti, interes otrok do poslušanja glasbe v družini, katere zvrsti posluša otrok, pri katerih glasbenih dejavnostih sodelujejo starši skupaj z otroki.
Ključne besede:glasba, poslušanje glasbe, vrtec, družina, kurikulum.
Leto izida:2013
Založnik:[Š. Kačič]
Izvor:Maribor
UDK:78(043.2)
COBISS_ID:19741960 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WHYX5CJV
Število ogledov:1691
Število prenosov:342
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LISTENING TO MUSIC IN THE FAMILY AND IN KINDERGARTEN
Opis:The current thesis with the title »Listening to music in the family and in kindergarten« investigates music listening activities in the following kindergartens Vrtec Zarja Celje, Vrtec Tončke Čečeve Celje, Vrtec Polzela and Vrtec Braslovče, comparing urban and provincial kindergartens. The theoretical part includes music listening activities, psychological and content-related preparation of the children for the listening activities, the children's interest in music listening activities, musical education within the frame of the kindergarten curriculum. The research aims at establishing the quantity as well as the quality of music listening activities in kindergarten and at home. We will take a closer look at the criteria of kindergarten teachers choosing the music for the listening activities, which music genres they plan and if they connect music with other fields of activity, the children’s interest in music listening activities at home with their families, at which music listening activities parents join the children.
Ključne besede:music, music listening activities, kindergarten, family, curriculum.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici