| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VREDNOST ZNAMKE "HELLO KITTY"
Avtorji:Pompe, Polona (Avtor)
Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pompe_Polona_2013.pdf (814,33 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Raziskovalno delo temelji na vrednosti znamke ter predšolskih otrocih. Ta dva sklopa smo najprej podkrepili s teorijo, v empiričnem delu pa med seboj povezali. Predšolski otroci in njihovi starši se prepletajo. Zato smo v empiričnem delu naloge izvedli kvantitativno raziskavo. Z njo smo ugotavljali, kakšna je vrednost znamke Hello Kitty v očeh predšolskih otrok. To vrednost pa je predstavljalo zavedanje o znamki, čustvena navezanost na samo znamko, podoba o znamki ter zaznana kakovost znamke.
Ključne besede:znamka, vrednost znamke, zavedanje o znamki, čustvena navezanost na znamko, podoba, zaznana kakovost znamke, otroški trg, odjemalec, predšolski otroci
Leto izida:2013
Založnik:[P. Pompe]
Izvor:Sevnica
UDK:658.6
COBISS_ID:11406108 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:R9BDGSBD
Število ogledov:999
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY OF HELLO KITTY
Opis:Our research is based on brand equity and preschoolers. We first gave theoretical basis for this two constructs, and then the empirical evidence, where we linked these two constructs. Preschoolers and their parents interact. Therefore in empirical part of the paper work we implement quantitative research. We tried to research what is the brand equity of Hello Kitty in prechoolers eyes. This brand equity represented brand awareness, emotional attachment to the brand, brand image and perceived quality of the brand.
Ključne besede:brand, brand equity, brand awareness, emotional attachment to the brand, brand image, perceived quality of the brand, child market, consumer, preschoolers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici