| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TURISTIČNIH KMETIJ V OBČINI LAŠKO
Avtorji:Pusar, Katja (Avtor)
Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pusar_Katja_2013.pdf (327,15 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi sem najprej predstavila splošne značilnosti turizma na kmetiji, razložila pojma turizem na podeželju in dopolnilne dejavnosti na kmetiji. Teoretični del obravnava marketinški splet in instrumenti marketinško komunikacijskega spleta. Na razvoj turizma na kmetiji vplivajo različni dejavniki, zato sem predstavila značilnosti občine Laško in njene vire. S SWOT analizo sem analizirala prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti turističnega območja Laško. V empiričnem delu sem uporabila metodo strukturiranega intervjuja in analizo. Ugotovila sem, da se morajo kmetije med sabo bolj povezati in da je uspeh odvisen od kakovosti ponudbe in dodatne specializacije.
Ključne besede:turizem na podeželju, vrste turističnih dejavnosti na kmetijah, kategorizacija turističnih kmetij, marketinški splet, instrumenti marketinško komunikacijskega spleta, SWOT analiza turizma na kmetijah v občini Laško
Leto izida:2013
Založnik:[K. Pusar]
Izvor:Laško
UDK:338.48
COBISS_ID:11541532 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BHY8TE9I
Število ogledov:929
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF MARKETING ACTIVITIES OF TOURIST FARMS IN LAŠKO
Opis:In the first part I have presented the general features of rural tourism, explained the concept of tourism in the countryside and supplementary activities on a farm. With the help of literature I have focused on the ‘’marketing mix’’ which is an important field of knowledge when it comes to market competitiveness and recognition. I have come to a conclusion using an interview that farmers have to work on their cooperation and that the success of rural tourism depends on the quality of the supply, additional specialization and the combination of various activities. I have also made a SWOT analysis of the tourist area in Laško, which is a useful tool for the determination of advantages, drawbacks, opportunities and dangers. In the conclusion I have found out that rural tourism in the municipality of Laško is developed fairly well and that some farmers have visions for the development of their tourist activities.
Ključne besede:rural tourism, types of the activities on a farm, categorization of a tourist farm, marketing mix, the instruments of the market- communicational mix, SWOT analysis of the rural tourism in the municipality of Laško


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici