Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv interneta na turistične ponudnike in potrošnike
Avtorji:
Kiseljak, Tadeja
(Avtor)
Horvat, Uroš
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kiseljak_Tadeja_2013.pdf
(3,65 MB)
MD5: A5B5406888809B2A58657F0624374721
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo (m5)
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Pojav in razvoj interneta je uvedel korenite spremembe na področju turističnega sektorja. Potrošnikom nudi hiter in brezplačen dostop do neomejenih virov raznovrstnih turističnih informacij, možnost navezovanja stikov in deljenje izkušenj z drugimi popotniki, primerjanje ponudb in cen različnih ponudnikov turističnih storitev ipd. Zavoljo teh in še več drugih prednosti, ki jim jih daje internet, so potrošniki postali zahtevnejši pri izbiri lastnih počitnic, stremijo k individualiziranim turističnim ponudbam, prilagojenim njihovim željam in potrebam. Po drugi strani pa internet hkrati odpira številne možnosti turističnim ponudnikom. Med drugim jim nudi orodja, s pomočjo katerih lahko bolje spoznajo potencialne stranke in njihove interese ter temu prilagodijo svojo tržno strategijo. V diplomskem delu bo tako podrobno predstavljena vzajemna povezanost interneta in turizma ter prednosti, slabosti in možnosti, ki jih ta naveza prinaša in odpira tako na strani turistične ponudbe kot tudi na strani turističnega povpraševanja.
Ključne besede:
e-turizem
,
internet
,
spletno načrtovanje turističnih storitev/proizvodov
,
spletne rezervacije/nakupi turističnih storitev/proizvodov
,
spletno trženje turističnih storitev/proizvodov
Leto izida:
2013
Založnik:
[T. Kiseljak]
Izvor:
Maribor
UDK:
91(043.2)
COBISS_ID:
19816200
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SP7JYYFW
Število ogledov:
1244
Število prenosov:
263
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The influence of the internet on tourism providers and consumers
Opis:
The occurrence and development of the internet has introduced radical changes in the tourism sector. It offers consumers fast and free access to unlimited sources of diverse tourism information, a chance to establish contacts and share experience with other travelers, comparison of offers and prices of different tourism service providers, etc. In addition to these and also numerous other advantages of internet consumers have become more demanding in choosing their vacations and strive for individualized tourism offers that correspond to their wishes and needs. On the other hand internet opens numerous possibilities to tourism providers as well. Among other things it offers tools to better understand potencial clients and their interests and adjust their market strategy accordingly. The thesis therefore in detail presents mutual connection between internet and tourism and also andvantages, disadvantages and possibilities that it brings and opens to tourism supply and demand.
Ključne besede:
e-tourism
,
internet
,
online travel planning
,
online reservation/payment of tourism services/products
,
online marketing of tourism services/products
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj