| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv interneta na turistične ponudnike in potrošnike
Avtorji:Kiseljak, Tadeja (Avtor)
Horvat, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kiseljak_Tadeja_2013.pdf (3,65 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Pojav in razvoj interneta je uvedel korenite spremembe na področju turističnega sektorja. Potrošnikom nudi hiter in brezplačen dostop do neomejenih virov raznovrstnih turističnih informacij, možnost navezovanja stikov in deljenje izkušenj z drugimi popotniki, primerjanje ponudb in cen različnih ponudnikov turističnih storitev ipd. Zavoljo teh in še več drugih prednosti, ki jim jih daje internet, so potrošniki postali zahtevnejši pri izbiri lastnih počitnic, stremijo k individualiziranim turističnim ponudbam, prilagojenim njihovim željam in potrebam. Po drugi strani pa internet hkrati odpira številne možnosti turističnim ponudnikom. Med drugim jim nudi orodja, s pomočjo katerih lahko bolje spoznajo potencialne stranke in njihove interese ter temu prilagodijo svojo tržno strategijo. V diplomskem delu bo tako podrobno predstavljena vzajemna povezanost interneta in turizma ter prednosti, slabosti in možnosti, ki jih ta naveza prinaša in odpira tako na strani turistične ponudbe kot tudi na strani turističnega povpraševanja.
Ključne besede:e-turizem, internet, spletno načrtovanje turističnih storitev/proizvodov, spletne rezervacije/nakupi turističnih storitev/proizvodov, spletno trženje turističnih storitev/proizvodov
Leto izida:2013
Založnik:[T. Kiseljak]
Izvor:Maribor
UDK:91(043.2)
COBISS_ID:19816200 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SP7JYYFW
Število ogledov:1081
Število prenosov:251
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the internet on tourism providers and consumers
Opis:The occurrence and development of the internet has introduced radical changes in the tourism sector. It offers consumers fast and free access to unlimited sources of diverse tourism information, a chance to establish contacts and share experience with other travelers, comparison of offers and prices of different tourism service providers, etc. In addition to these and also numerous other advantages of internet consumers have become more demanding in choosing their vacations and strive for individualized tourism offers that correspond to their wishes and needs. On the other hand internet opens numerous possibilities to tourism providers as well. Among other things it offers tools to better understand potencial clients and their interests and adjust their market strategy accordingly. The thesis therefore in detail presents mutual connection between internet and tourism and also andvantages, disadvantages and possibilities that it brings and opens to tourism supply and demand.
Ključne besede:e-tourism, internet, online travel planning, online reservation/payment of tourism services/products, online marketing of tourism services/products


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici