| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV ZAPOSLENIH NA ZADOVOLJSTVO KUPCA
Avtorji:ID Kebert, Nataša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kebert_Natasa_2013.pdf (839,98 KB)
MD5: BD2CD80B5A968C251DB08A5811085728
PID: 20.500.12556/dkum/92193513-c236-4e0a-9957-2b6934737517
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vpliv zaposlenih na kakovost proizvodov in zadovoljstvo kupcev je relativen pojem, ki ga težko opredelimo. Zaposleni s svojim delom v večini vplivajo na celovito uspešnost posameznega podjetja. Vpliv posameznika je moč zaznati, čeprav ga morda posamezniki ne začuti. Vpliv posameznika je torej relativen in ga vsak posameznik pri sebi drugače začuti, prav tako pa ima vsak posameznik svoja merila.
Ključne besede:zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, prodaja aluminijskih izdelkov, pomen zadovoljstva prodajnega osebja na zadovoljstvo kupcev, uspešnost podjetja.
Kraj izida:Slovenska Bistrica
Založnik:[N. Kebert]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-39535 Novo okno
UDK:005.3
COBISS.SI-ID:11365404 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7SLHW3PH
Datum objave v DKUM:26.03.2013
Število ogledov:1642
Število prenosov:226
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF EMPLOYEES ON CUSTOMER SATISFACTION
Opis:The impact of the employees on product quality and customer satisfaction is a relative term, which is difficult to define. Employees mostly affect the overall performance of the company with their work. The impact of the individual can be detected, though the individuals might not feel it. The impact of the individual is therefore relative and every individual feels it differently, also each individual has their own criteria.
Ključne besede:employee satisfaction, customer satisfaction, factors of employee satisfaction, sales of aluminium products, the meaning of employee satisfaction on customer satisfaction, performance of the company.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici