SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Avtorji:Verbole, Tine (Avtor)
Šmitek, Branislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Verbole_Tine_2013.pdf (1,50 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede:multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Leto izida:2013
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7157011 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1176
Število prenosov:200
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USING MULTIMEDIA AND SOCIAL MEDIA FOR BETTER COMPANY IMAGE
Opis:Modern consumers are showing increasing resistance to traditional forms of advertising such as TV, radio or newspaper ads, so marketers have turned to alternate strategies. Notably, they started to exploit the highly popular social media. This means that businesses and organizations must quickly adapt to new rules, styles and ethical guidelines of social media Hypertext, interactivity, multimedia, reciprocity, all these internet characteristics, have brought new possibilities, experiences and challenges for the users as well as creators of content. The means of productions and channels for promotion that used to lie firmly in the hands of mass media and advertizing agencies, are now available to every organization or individual. Viral marketing is not a viable strategy for most organizations. It demands many resources and still doesn't guarantee results. Companies should rather develop personal relationships with their clients and try to find a way to use the potential of reciprocity that social networking and similar sites can deliver. Creating attention with multimedia content is only the beginning. Equaly important for achieving true engagement with internet users is everyday communication, troubleshooting, replying to criticism etc. For most businesses, keeping existing customers happy, engaged and interested is the best way to gain new clients. TThe community will do their marketing for them. This is the true separation from the traditional advertising format that has dominated mass media for decades.
Ključne besede:multimedia, social media, social networking, Facebook, Facebook insights, blog, Youtube, internet video, viral marketing, podcast, codec, interactivity, internet marketing, digital marketing, internet advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici