| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Logistika in zagotavljanje konkurenčnosti v podjetju Farmadent d.o.o.
Avtorji:Gergič, Nika (Avtor)
Rosi, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gergic_Nika_2013.pdf (823,90 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Vsako podjetje poskuša doseči konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji. Za doseganje želene konkurenčne prednosti podjetja potrebujejo različne vrste znanj in veščin, s tem pa si zagotavljajo tudi dolgoročni obstoj in razvoj. Da bi podjetje lahko opravljalo pravilne aktivnosti, je treba poznati intenzivnost konkurence znotraj panoge, v kateri posluje. Podjetje Farmadent d.o.o., je po tržnem deležu tretja največja veledrogerija v državi in edina na vzhodnem delu države. Z optimizacijo nabavne, notranje in distribucijske logistike bi se izboljšal pretočni čas zdravil, prehranskih dopolnil in medicinsko-tehničnih pripomočkov, čas odzivnosti in povečala bi se izraba strojev ter delovne sile, kar bi zmanjšalo stroške. Z optimizacijo logistike bi podjetje lahko pridobilo nove stranke in povečalo dobiček, nove stranke pa bi pomenile večji tržni delež in večjo konkurenčnost pred tekmeci.
Ključne besede:konkurenčnost, logistika, nabava, skladiščenje, transport
Leto izida:2013
Založnik:[N. Gergič]
Izvor:Celje
UDK:658.286(043.2)
COBISS_ID:512478525 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RMCCMFF1
Število ogledov:1462
Število prenosov:207
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Logistics and competitive advantage in company Farmadent
Opis:Every company tends to gain a competitive advantage over other companies. To achieve this, companies need different types of knowledge and skills, which also provide them long-term existence and development. To carry out the correct actions, it is necessary for the company to know the intensity of competition within certain industry. Farmadent company is, by market share, the third largest wholesaler in the country and the only one in the eastern part of the country. The optimization of purchase and internal as well as distributional logistics would improve the lead time of medicines, dietary supplements and medical-technical devices. It would also improve the response time and the usage of machines and workforce. All of this would lead to reduction in costs. By optimizing the logistics, the company would be able to acquire new costumers and increase profits; new customers would also mean a larger market share and competitiveness against rivals.
Ključne besede:competitiveness, logistics, purchasing, warehousing, transport


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici