| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV Z VIDIKA REŠEVANJA REKLAMACIJ V PODJETJU X
Avtorji:ID Jurenec, Dušanka (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL MAG_Jurenec_Dusanka_2013.pdf (2,04 MB)
MD5: CC13A7A71D4CE5742ADB81E6D27B9FC1
PID: 20.500.12556/dkum/9158d421-3e44-4808-a45b-13af56bbef1c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:»Uspeh ni nikdar dokončen. Poraz ni nikdar usoden. Vse kar šteje, je pogum poskusiti znova.« John Wooden V podjetju želimo vzpostaviti želimo kulturo organizacije, kjer bodo ljudje želeli pomagati narediti dobro ekipo in organizacijo za najboljše delovno okolje, za delovno okolje zadovoljnih ljudi. Menimo, da zaposleni potrebujejo pogum in odločnost za ukrepanje z razumevanjem, kaj je prav in kaj narobe in ambicijo za stalno učenje. Ustvariti želimo okolje za razvoj sposobnosti organizacije in dolgoročno odpraviti slabosti in razviti prednosti, ustvariti razvoj znanja ljudi, osebnosti, vrednot. Navedene lastnosti so pomembne tudi pri izvajanju poslovnih procesov, saj gre za ponavljajoče se aktivnosti, zato mora uspešno podjetje razpolagati z vsemi potrebnimi resursi v zadostni količini, na pravem mestu ob pravem času, jih vsakič znova pretvoriti v nove učinke in te učinke vsakič znova prodati. Podjetje je živ sistem, ki mora vedno znova delovati in poslovati, saj brez delovanja ne more uresničiti svojega poslanstva, ki pa izhaja iz spoznanih potreb iz okolja. Verjamemo, da uspešnost podjetja temelji tudi na skupni strateški konkurenčni prednosti, ki omogoča trajno rast in razvoj podjetja. Pri vsem tem gre za uveljavitev integracije planiranja z vodstvenim kontroliranjem, motiviranjem in nagrajevanjem ter organizacijsko kulturo. Zelo pomembno vlogo ima tudi kontinuirano planiranje, ki je hkrati dolgoročno in kratkoročno usmerjeno k iskanju optimalnih rešitev v prihodnost podjetja. Gre za izbiro optimalne skladnosti med prihodnjimi možnostmi in zmožnostmi podjetja v prihodnosti pri čemer pa moramo izhajati iz preteklih pojavov, iz sprememb, ki spremljajo poslovanje podjetja in na poznavanju okoljskih možnosti. Ker podjetje deluje v okviru trgovinske dejavnosti, je zelo pomembno, da se ukvarjamo tudi z aktivnostmi po nakupu, občutki in razpoloženjem tistih, ki so kupili izdelke. Pomoč prodajalca je zelo na mestu, bodisi v obliki nasveta ali druge storitve, saj si bo prodajalec, ki bo uspešen v tej fazi po nakupu, zagotovil to osebo kot nadaljnjega potencialnega kupca, razen tega, pa bo ta oseba tudi priporočala to podjetje tudi drugim. Navedeno velja tudi za primer reklamacij. Ta skrb za popoln izdelek in storitev pri prodaji zagotovo vpliva na pozitivno nadaljnje razpoloženje kupca in dober sloves podjetja in možnosti dolgoročnega sodelovanja. To pomeni, da s prodajo izdelka ne sme biti konec prodajalčevih aktivnosti temveč moramo pozornost usmeriti na to, kako je kupljeno blago uporabljeno. Ljudje se že po naravi skušamo izogniti velikemu tveganju in negotovosti, zato so pri prodaji zelo pomembne informacije, nasveti, tako da bi kupec v čim večji meri pridobil zaupanje, da bo tisto, kar bo kupil, čim bolj prava odločitev in da bi v čim večji meri zadovoljil svoje potrebe. Zadovoljstvo naših kupcev pa lahko merimo s tako imenovanimi anketnimi vprašanji, kjer lahko raziskujemo potrošnika in njegove motive ali pa izdelke, ceno, embalažo, način distribucije, zadovoljstvo pri reševanju reklamacij, ipd.
Ključne besede:poslovni proces, proces nabave, proces skladiščenja, proces prodaje, reklamacija, dobra distribucijska praksa
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Jurenec]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-39503 Novo okno
UDK:005.4
COBISS.SI-ID:11407644 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GD5FHNSP
Datum objave v DKUM:11.06.2013
Število ogledov:2300
Število prenosov:358
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REDESIGN OF BUSINESS PROCESSES IN TERMS OF RESOLVING COMPLAINTS IN COMPANY X
Opis:We are trying to establish organization which would help to built a quality workteam and environment in which workers could get their satisfaction and self-confirmation associated with their self affirmation. This would be a culture of people in which everyone could develope self control and persistence on their way of achiving the goals. Respecting people, their work and ambitions is the key of such working environment. The employees need courage and determination . Environment needs to be relaxed so the pressure don't hinder their abilities. The goals and values in such organization needs to be set up straight and understandable for all. Long term goal is to eliminate weaknesses. This can be managed only with a good motivated team. All the mentioned features of workers are also important for execution of business processes. Succesfull company is the one that provide sufficient resources at the right time so all the processes can be repeated in every moment of production when needed. It’ s necessary to be prepared for any situation, also the ones which can’t be pre-announced. For all that to cooperate the management needs to have clear mission of what, when and where they want to accomplish on market. And we are back to the most important in all organizations – employees. They must be familiar with the mission, goals and vision of the company. The thing that is mostly under-appreciated is the knowledge of people which is the key to success in every company at all levels – from worker to management. Still the top management has the most responsibility for credible accomplishing the interests of all the participants in the process. Our mind is by nature created to avoid big risks and uncertainty. It is our job to provide all the important informations and facts so we can manipulate all the risks in companies favour. When all mentioned qualities are ensured the success is inevitable.
Ključne besede:business process, purchasing process, storage process, sales process, complaint, good distribution practice


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici