| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:STOPNJA PISMENOSTI V 1. RAZREDU
Avtorji:Gašper, Tjaša (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Gasper_Tjasa_2013.pdf (3,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Človek postaja pismen skozi daljše časovno obdobje. Od zgodnjega otroštva dalje poteka seznanjanje z branjem in pisanjem spontano in neformalno, saj se otrok srečuje z raznimi napisi ob cestah, v trgovinah, na raznih stavbah ipd. Z vstopom v šolo pa se prične proces formalnega opismenjevanja, ki poteka načrtno in sistematično. Proces učenja branja in pisanja poteka celotno prvo vzgojno-izobraževalno obdobje. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavila opismenjevanje, postopke pridobivanja črk, metode opismenjevanja, dejavnike, ki vplivajo na učenčevo uspešnost, in pomen motivacije učenca. Ker se z leti sistem opismenjevanja v šolah spreminja, sem se odločila, da zaradi uvedbe novega učnega načrta izvedem raziskavo v zvezi s stopnjo pismenosti učencev prvega razreda. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati in interpretacija učencev petih mariborskih šol. Preverjanje je potekalo dvakrat, v razmahu štirih mesecev. Zanimalo me, je kakšno znanje imajo učenci glede členjenja besed, zapisa besed, branja in razumevanja prebranega. Zanimal me je njihov individualni napredek. Prikazani so tudi rezultati posameznih šol.
Ključne besede:začetno opismenjevanje, metode opismenjevanja, predznanje, pisanje, branje, razumevanje branja, 1. razred
Leto izida:2013
Založnik:[T. Gašper]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:19773192 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OWZUB1OA
Število ogledov:1742
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE LEVEL OF LITERACY IN THE FIRST GRADE
Opis:A human becomes literate through a longer period of time. From the early beginning children get familiar with reading and writing spontaneously and informally as they notice various signs and notices by the side of the roads, in shops and on buildings. When the children are enrolled into school the stage or process of formal literacy begins and it is executed methodically and systematically. The process of learning how to read and write takes up the whole first part of the educational period. In the theoretical part I present literacy, the various principles of learning letters, the types of literacy, factors that influence on the pupil’s success and the importance of the pupil’s motivation. As the process of literacy has been changing through time, I decided that (due to the implementation of a new Study Plan) I would perform a survey of the level of literacy of the 1st grade pupils. I present the results of my survey in the empirical part of this thesis. I conducted my survey in five primary schools in Maribor. I did it twice, with a four-month interval. I wanted to find out how competent the pupils were at reading, writing, comprehension and dividing the words. I was especially interested in their individual progress. I also present the analysis of the results of individual schools.
Ključne besede:basic literacy, methods for literacy, for-knowledge, writing, reading, reading comprehension, 1st grade


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici