| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:EMOTIONALE APPELLE IN DEN WERBEANZEIGEN
Avtorji:Horvatič, Mateja (Avtor)
Lipavic-Oštir, Alja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Horvatic_Mateja_2012.pdf (552,98 KB)
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:In dieser Diplomarbeit wurden die emotionalen Appelle in den Werbeanzeigen analysiert. Sie besteht aus einem theoretischen und einem empirischen Teil. Der theoretische Teil der Diplomarbeit beschäftigt sich mit den Werbeanzeigen und mit den Emotionen. Im empirischen Teil der vorliegenden Diplomarbeit sind die Werbeanzeigen für Autos, Handys, Lebensmittel und Kleidung, die in vierzehn Focus Nummern vorhanden waren, erörtert. Alle Anzeigen wurden einzeln interpretiert und es wurde festgestellt, an welche Emotionen sie appellieren und wodurch diese Emotionen ausgelöst werden. Durch die empirische Interpretation der Werbeanzeigen hat sich erwiesen, dass die meisten Emotionen vor allem durch das Bild ausgelöst werden und dass dabei die Farben des Bildes eine große Rolle spielen.
Ključne besede:Werbeanzeigen, Emotionen, emotionale Appelle.
Leto izida:2012
Založnik:[M. Horvatič]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2(043.2)
COBISS_ID:19621640 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NIU1WCET
Število ogledov:1051
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:EMOCIONALNI APELI V REKLAMNIH OGLASIH
Opis:V diplomski nalogi so analizirani emocionalni apeli v reklamnih oglasih. Sestavljena je iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del diplomske naloge se ukvarja z reklamnimi oglasi in emocijami. V empiričnem delu diplomske naloge pa so obravnavani reklamni oglasi za avtomobile, mobilne telefone, živila in oblačila, ki so bili objavljeni v štirinajstih številkah revije Focus. Vsi oglasi so posamezno interpretirani in ugotovljeno je, na katere emocije apelirajo ter s čim so te emocije izražene. Z empirično analizo reklamnih oglasov se je izkazalo, da je večina emocij izražena predvsem s sliko in pri tem igrajo barve slike odločilno vlogo.
Ključne besede:Reklamni oglasi, emocije, emocionalni apeli.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici