| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:KVALITATIVNE METODE RAZISKOVANJA VEDENJA PORABNIKOV
Avtorji:Čeh, Ines (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Ceh_Ines_2012.pdf (1,16 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Danes se podjetja srečujejo z najmočnejšo konkurenco doslej, ki postaja vse hujša. Lahko pa so definitivno konkurenčna, kadar razvijejo pravo filozofijo in se tako usmerijo, od izdelka in prodaje, h kupcu oziroma porabniku. Danes lahko kupci izbirajo med mnogimi izdelki, blagovnimi znamkami in dobavitelji. Podjetja si zastavljajo vprašanje, kako se kupci odločajo? Prepričana sem, da porabniki znajo oceniti, katera ponudba jim bo prinesla največjo korist in dano vrednost. Kupci si, v mejah svojih sposobnostih in zmožnosti, določijo največjo maksimalno vrednost, pri tem pa upoštevajo stroške iskanja izdelka, omejeno znanje, mobilnost in dohodek. Ustvarijo si vrednostna pričakovanja in ravnajo skladno s temi pričakovanji. Nato določijo, ali je ponudba resnično izpolnila njihovo pričakovanje v zvezi z vrednostjo, kar vse vpliva na njihovo zadovoljstvo in možni ponovni nakup. Da bi podjetja vedela kaj porabniki želijo, čutijo in kako se obnašajo, pogosto naročajo formalne trženjske raziskave za raziskovanje vedenja porabnikov. Opredelila sem se na kvalitativno raziskavo in kvalitativne metode raziskovanja porabnikov. V kvalitativni raziskavi velja dejstvo, da številke niso vse, ko gre za odkrivanje, prepoznavanje motivov, potreb porabnika ter na splošno razumevanja porabnika. S pomočjo kvalitativnih metod - na primer s skupinskimi diskusijami, poglobljenimi intervjuji, celostno preučimo dinamiko izkušenj, ozadja, obnašanja ter motive. V ospredju je vprašanje "zakaj?" Uporabljajo se različne tehnike, ki preprečujejo umetno razmišljanje in odražanje o porabnikovih motivih, kajti s pomočjo tehnik ljudje svoje izkušnje, razloge za svoje vedenje, racionalnejše opišejo, kot bi jih drugače.
Ključne besede:porabnik, vedenje porabnikov, raziskovanje vedenja porabnikov, kvalitativna raziskava, kvalitativne metode
Leto izida:2012
Založnik:[I. Čeh]
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:11374620 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MTHJ39KL
Število ogledov:1855
Število prenosov:373
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:QUALITATIVE METHODS OF RESEARCH CONSUMER BEHAVIOR
Opis:Die Unternehmen sind in der größten Konkurrenz bis heute, die immer schlimmer wird. Aber sie können auf jeden Fall mit der Entwicklung der richtigen Philosophie konkurrieren somit sie die Konzentration von dem Produkt und dem Vertrieb auf den Käufer oder Verbraucher schieben. Heute können die Kunden zwischen vielen Produkten, Marken und Anbieter wählen. Die Unternehmen stehlen sich die Frage, wie die Kunden entscheiden? Ich bin überzeugt, dass die Verbraucher in der Lage sind zu beurteilen, welches Angebot wird den größten Nutz bringen und bieten. Die Kunden bestimmen in Grenzen ihren Möglichkeiten den maximalen Wert und bei dem berücksichtigen sie die Kosten für die Suche, begrenztes Wissen, Mobilität und Einkommen. Sie schaffen sich Erwartungen und handeln und harmonieren mit diesen Erwartungen. Dann bestimmen sie, ob das Angebot die Erwartungen verwirklicht hat und die wirklich erfüllt hat in Bezug auf den Wert, denn dass beeinflusst ihre Zufriedenheit und auf die potenzielle Rückkäufe Dass die Unternehmen wissen, was die Verbraucher wollen, wie sie fühlen und wie sie sich verhalten, bestellen sie oft formale Marktforschungen für die Forschung des Kundenverhalten. Ich habe mich auf die Qualitative Forschung und auf die qualitative Forschungsmethoden Verbraucher bezogen. Zahlen sind nicht alles, so würden wir heute formulieren, wenn es darum geht, die Motive, Bedürfnisse und Entscheidungsgründe der Verbraucher aufzudecken und zu verstehen. Die qualitativen Methoden helfen - zum Beispiel in Gruppendiskussionen (Fokus-Gruppen) und Tiefeninterviews, um die Erlebnisse, Verhaltenshintergründe und Motivdynamiken ganzheitlich zu untersuchen. Im Vordergrund steht die Frage nach dem "Warum" Es werden verschiedene Techniken eingesetzt, um die künstlichen, reflektierten Überlegungen der Verbraucher über ihre Motive zu vermeiden, denn mit der hilfe den Techniken neigen Menschen dazu, die Gründe ihres Verhaltens als rationaler zu erleben und zu beschreiben als sie es tatsäch- lich sind.
Ključne besede:Verbraucher, Verbraucherverhalten, Verbraucherverhalten Forschung, Qualitative Methoden


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici