Title: | PRIDELEK IN PARAMETRI KLASA NAVADNE PIRE (Triticum aestivum (L.) subsp. spelta) V ODVISNOSTI OD SETVENE NORME |
---|
Authors: | ID Setinšek, Ivica (Author) ID Bavec, Franc (Mentor) More about this mentor... |
Files: | UNI_Setinsek_Ivica_2012.pdf (235,65 KB) MD5: 08948EF3E008912D658D7CBD1B3A05B7 PID: 20.500.12556/dkum/e32a8af9-7bc3-46ba-ab97-cd3107e0c1ee
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
|
---|
Abstract: | Pomemben dejavnik za rast in razvoj navadne pire (Triticum aestivum L. subsp. spelta) je gostota setve. Zato
je namen diplomske naloge prouciti vpliv setvene norme in sorte v ekološki pridelavi na rast, razvoj in
pridelek pire. V poljskem poskusu smo preizkušali vpliv setvene norme (100, 200, 300, 400, 500 in 600
semen m-2) dveh sort pire: 'Ostro' in 'Ebners rotkorn' na morfološke lastnosti rastlin, na parametre klasa ter
kolicino pridelka. Uporabljeno je bilo ekološko seme. Poskus je potekal na Univerzitetnem kmetijskem centru
UKC Pohorski dvor, izveden je bil v letih 2010/2011. Poljski poskus je imel dvanajst obravnavanj v štirih
ponovitvah in je bil postavljen po metodi nakljucnega bloka. Rezultati kažejo, da gostota vpliva na parametre
klasa. Na pridelek gostota nima vpliva, kar pomeni, da zaradi ugodnega produktivnega razrašcanja
zadostujejo že nižje setvene norme. Sorta in interakcija med sorto in gostoto na proucevane lastnosti ne
vplivajo. |
---|
Keywords: | pira, setvena norma, parametri klasa, pridelek |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2012 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-38462 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:NXT0HLUI |
---|
Publication date in DKUM: | 22.10.2012 |
---|
Views: | 2503 |
---|
Downloads: | 193 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | FKBV
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |