| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA PRILAGOJENOSTI DVEH IZBRANIH HOTELOV OSEBAM S POSEBNIMI POTREBAMI
Avtorji:Ačko, Špela (Avtor)
Sibila Lebe, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Acko_Spela_2012.pdf (218,72 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem seminarju smo se osredotočili na analizo prilagojenosti dvoje izbranih hotelov ljudem s posebnimi potrebami. Raziskali smo možnosti boljše dostopnosti in prilagojenosti za omenjeni segment povpraševanja. V prvem poglavju smo opredelili področje raziskave in opisali problem. Prav tako smo izpolnili namen, cilje in osnovne trditve. Predstavili smo predpostavke in omejitve raziskovanja ter navedli metode, ki smo jih potrebovali pri raziskovanju. Drugo poglavje predstavi poslovanje hotela in opredeli skupine oseb s posebnimi potrebami. V sklopu področja poslovanje hotela smo predstavili tri osnovna področja storitev za goste: prenočevanje, hrano in pijačo ter razvedrilo. Pri razdelitvi posebnih potreb smo predstavili primer pravilnega razumevanja ljudi s posebnimi potrebami. Na koncu poglavja smo razložili osnovne pojme in bistvo posameznih posebnih potreb. V tretjem poglavju, ki je namenjen analizi prilagojenosti dvoje izbranih hotelov, smo s pomočjo tabele analizirali ponudbo v Hotelu Vesna v Topolšici in v Hotelu Tomi v Portorožu. Že iz tabele je razvidno, kaj je že sedaj ustrezno urejeno in kaj bi se še dalo izboljšati z večjo prilagodljivostjo ponudbe posamezni skupini ljudi s posebnimi potrebami. V analizo smo vključili še Hotel Mladika, ki spada pod Hotel Vesna in je dober primer hotela, ki ima vse lastnosti dobre dostopnosti in prilagojene ponudbe. V drugem delu tretjega poglavja smo analizirali rezultate intervjujev, ki smo jih izvedli s posameznimi društvi, saj prav oni najbolje poznajo želje ter potrebe ljudi, ki jih omejujejo posebne potrebe. Z rezultati intervjujev smo prišli do ugotovitve, da bi se v Sloveniji na tem področju dalo še marsikaj za postoriti – tako glede dostopa do turističnih znamenitosti kot tudi glede prilagojenosti hotelske in gostinske ponudbe ljudem s posebnimi potrebami. V četrtem poglavju smo nekaj predlogov za izboljšave tudi naredili.
Ključne besede:Turizem, ljudje s posebnimi potrebami, hotelska ponudba, dostopni turizem, gostinska ponudba za osebe s posebnimi potrebami.
Leto izida:2012
Založnik:[Š. Ačko]
Izvor:Maribor
UDK:338.48
COBISS_ID:11226908 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WOKTA1ET
Število ogledov:804
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF TWO SAMPLE HOTELS REGARDING THEIR SUITABILITY FOR DISABLED PERSONS
Opis:The thesis is focused on the analysis of two chosen hotels and their adaptation for disabled people who have special needs. We researched the possibilities how to assume for them a better accessibility and how to adapt the chosen hotels for disabled people. In the first chapter we have defined the research area and we described the problem. We have also should, the purpose, aims and basic arguments, which we have proved in the thesis. We also noted possible limitations and the methods we assumed to need during the research. In the second chapter we introduced the hotel operations and defined those kinds of disabilities we were going to research in the thesis. The first part is divided into a short introduction of the three scopes of services for guests: food and beverage, accommodation and entertainment. In the second part we emphasized the importance of the correct understanding of persons. The last part of the chapter includes the description of basic concepts how hotels and catering should be adjusted to manage guest groups with different kinds of disabilities. The third chapter is dedicated to the comparison of the two chosen hotels and the analysis of their adaptive. We used charts to analyze the offer in the Vesna hotel in Topolšica and in the Tomi hotel in Portorož. We could see from the chart what hotels provide and what is still missing for groups with different kinds of disabilities. We also added the Mladika hotel, which stand apart of the Hotel Vesna, and it is s a good example of an accessible hotel with adjusted offer. In the second part of this chapter we analyzed the interviews that were made with different associations connected to people with limited capacities. In chapter four we came to the conclusion that there were still some areas that could be improved in Slovenia for disabled people, such as the accessibility of tourism attractions and the adaptive of hotels and restaurants to persons on wheelchairs.
Ključne besede:Tourism, disabled persons, special needs, hotel offer, accessible tourism, hotel and restaurant offer for disabled persons.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici