| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA KOMUNIKACIJE MED PODJETJEM IN POTROŠNIKOM NA PRIMERU PODJETJA PERUTNINA PTUJ
Avtorji:Čuš, Tina (Avtor)
Ivanišin, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cus_Tina_2012.pdf (1,66 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo se loteva zelo širokega področja komunikacije med podjetjem in potrošnikom. Obravnavali bomo, kako pomembno je, da je ta komunikacija enotna, načrtovana, kakovostna, in kako velik vpliv ima na odnos, ki ga oblikuje med podjetjem in potrošnikom. Opisali bomo pomembnejše vidike oblikovanja dobrega odnosa ter opozorili na to, kako pomemben je ta za ugled in uspešnost podjetja. Kot primer bomo obravnavali podjetje Skupina Perutnina Ptuj.
Ključne besede:komunikacija, blagovna znamka, komunikacijski modeli, spletna stran, Skupina Perutnina Ptuj
Leto izida:2012
Založnik:[T. Čuš]
Izvor:Maribor
UDK:766:39.13(043.2)
COBISS_ID:16623126 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KSGSZK6T
Število ogledov:4535
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF BUSSINES-CUSTOMER COMMUNICATION ON THE CASE OF PERUTNINA PTUJ
Opis:This thesis tackles a very broad field of communication between a business and the consumer. We will study the importance of this communication being uniform, designed, high-quality and how major of an impact it has on the relationship that it forms between the customer and business. We will describe the important aspects that need to be considered in the establishment of a good relationship, and show how important it is for the reputation and the success of the business. We will use the business Perutnina Ptuj Group as an example.
Ključne besede:communication, brand, communication model, website, Perutnina Ptuj Group


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici