| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V TURIZMU NA PRIMERU MESTA MURSKA SOBOTA
Avtorji:Podvornik, Lea (Avtor)
Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Podvornik_Lea_2012.pdf (1,27 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Skozi diplomsko nalogo smo v teoriji pregledali pomen zadovoljstva zaposlenih na uspešno poslovanje podjetja, saj menimo, da je zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu ključno za uspeh vsakega podjetja. Izdelali smo anketni vprašalnik in določili primerno velik vzorec za izvedbo le-te. Izvedli smo anketo in analizirali podatke o zadovoljstvu zaposlenih v turizmu na primeru mesta Murska Sobota, in sicer s pomočjo kvantitativnih metod. Podatke smo prikazali grafično in tabelarično. V analitičnem delu smo izvedli SWOT-analizo delovnih mest v turizmu na območju Murske Sobote. Na osnovi pridobljenih izsledkov smo v sklepnem delu podali svoje mnenje in predloge za izboljšave ter potrdili oziroma ovrgli hipoteze/trditve, ki smo jih oblikovali v uvodnem delu. Menimo, da se v današnjem času velikokrat pozablja, da je zaposleni v nekem podjetju lahko uspešen šele takrat, ko je zadovoljen na svojem delovnem mestu. Podjetja velikokrat zahtevajo preveč in zgodi se, da nadrejeni ne vidijo morebitnega nezadovoljstva zaposlenih ravno zaradi tega, ker si preveč želijo le ekonomski uspeh podjetja, ne zavedajo pa se, da je uspeh pri dosegi zadovoljstva zaposlenih ključ do njega.
Ključne besede:Zaposleni, zadovoljstvo, nezadovoljstvo, podjetje/organizacija, delovno mesto, motivacijski dejavniki, gostinska in turistična dejavnost
Leto izida:2012
Založnik:[L. Podvornik]
Izvor:Maribor
UDK:331.1
COBISS_ID:11228444 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1COZYWEH
Število ogledov:1259
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SATISFACTION ANALYSIS OF TOURISM EMPLOYEES THE CASE OF MURSKA SOBOTA
Opis:In this thesis we have reviewed the literature on the importance of employee satisfaction for a successful operation of a company, as we hold that employee satisfaction in the workplace is the key for the success of any company. We have prepared a questionnaire and set an appropriate sample size for the survey. The survey was carried out with employees in the field tourism in Murska Sobota, with quantitative methods. The data is shown graphically and in tables. In the analytical part a SWOT analysis of tourism workplaces in Murska Sobota was carried out. Based on the data obtained, the conclusion of the thesis contains our opinions and suggestions on possible improvements, and confirms or denies the hypotheses proposed in the introductory part. We are of the opinion, that nowadays it is often forgotten that an employee in a company can only be successful when he is happy in his workplace. Companies often demand too much from their employees, and it is often the case that the management does not see the dissatisfaction of their workers because they strive too hard for the economic success of the company and fail to realise that success in making the employees happy is actually the key to it.
Ključne besede:Employees, satisfaction, dissatisfaction, company/organisation, workplace, motivational factor, hospitality and tourism business


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici