| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:CELOSTNA PODOBA NAVIDEZNEGA PODJETJA MASAJ MASAŽE
Avtorji:ID Zajc, Miha (Avtor)
ID Ivanišin, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zajc_Miha_2012.pdf (2,39 MB)
MD5: 00B82FE8183447C00FAF67BF24D12194
PID: 20.500.12556/dkum/8175f792-a4e3-4e1c-8698-387e35891c26
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Podjetja vseskozi prihajajo na trg. Za dobro delovanje in prepoznavnost ni dovolj le kakovosten izdelek ali storitev. Preučiti je potrebno tudi posamezne pojme, kot so: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem. Celostna grafična podoba ima v svetu veliko veljavo. Dobro zastavljena in zasnovana ima za seboj veliko proučevanja in znanja. Da bi bila prepoznavna, mora odražati vizijo in poslanstvo organizacija, hkrati pa nas mora spomniti na točno določeno storitev ali izdelek. Opravljena raziskava temelji na teoriji o celostni grafični podobi in proučuje tako organizacijsko komunikacijo kot tudi oblikovalsko zasnovo celostne grafične podobe.
Ključne besede:celostna grafična podoba, organizacijsko komuniciranje, strateške opredelitve organizacije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Zajc]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-38003 Novo okno
UDK:766:339.13(043.2)
COBISS.SI-ID:16570134 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BHZTWOST
Datum objave v DKUM:27.11.2012
Število ogledov:5148
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CORPORATE IDENTITY OF IMAGINATIVE ENTERPRISE MASAJ MASSAGE
Opis:The number of new companies in the market is constantly increasing. Quality product or service is not enough for good performance and visibility of the company. Corporate graphic identity, the real identity of the organization and the symbolic organization system are only a few concepts that should be closely examined. Corporate graphic identity has a great importance in the world. One well designed is built on knowledge and studies. In order to be visible it must reflect the vision and the mission of the organization, and it has to stimulate the users to recall the exact product or service. The following research is based on the theory of corporate graphic identity and examines corporate communication as well as the design concept of corporate graphic identity.
Ključne besede:corporate graphic identity, corporate communication, definition of strategic communication.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici