| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Evalvacija nivojskega pouka pri pouku slovenščine v 8. in 9. razredih na osnovnih šolah v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž
Avtorji:Lalić, Marko (Avtor)
Pulko, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Lalic_Marko_2012.pdf (3,03 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Mnenja o učni diferenciaciji in individualizaciji pouka ter z njima povezanim nivojskim poukom so že od samega začetka predmet nasprotujočih si mnenj tako pri strokovnjakih kot pri laikih. Nivojski pouk, ki je v veljavi vse od leta 1996, je poskrbel, da proces poučevanja poteka na drugačnem učiteljevem pristopu, na večji učenčevi aktivnosti, povezovanju učnih vsebin in prilagajanju učenčevih individualnih posebnosti. Leta 2006 je bil nivojski pouk kot sistemski ukrep opuščen. Šolam pa je bilo prepuščeno, da pouk organizirajo tako, da bo učencem zagotavljal čim učinkovitejše doseganje učnih ciljev. Pričujoče diplomsko delo Evalvacija nivojskega pouka pri pouku slovenščine v 8. in 9. razredih na osnovnih šolah v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž predstavlja ovrednotenje nivojskega pouka pri pouku slovenščine tako s strani učencev kot učiteljev, ki te učence poučujejo. Zanimajo nas pozitivne kot tudi negativne strani nivojskega pouka pri pouku slovenščine, odnosi in počutje v nivojskih skupinah, doživljanje dela v posameznih nivojskih skupinah. Zanima nas, v kolikšni meri je učiteljevo mnenje, ki poučuje v nivojskih skupinah pri pouku slovenščine odvisno od poučevanja v določeni zahtevnostni ravni nivojskih skupin. V teoretičnem delu diplomskega dela se bomo podrobneje seznanili s posameznimi značilnostmi nivojskega pouka slovenščine in njegovimi posebnostmi, kot so ocenjevanje, vloga učitelja, grupiranje učencev in drugo. V empiričnem delu bomo s pomočjo ankete, ki jo bodo izpolnili učenci in učitelji, analizirali in ovrednotili pouk slovenščine v 8. in 9. razredih na osnovnih šolah A, B, C, Č, D, in E v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Ugotovili smo, da nivojski pouk nudi učencem ugodno okolje za učenje materinščine ter da učitelji slovenščine, ki poučujejo te učence, pozitivno vrednotijo nivojski pouk pri pouku slovenščine, kljub temu, da je nivojski pouk od leta 2006 kot sistemski ukrep opuščen.
Ključne besede:Nivojski pouk, diferenciacija, individualizacija, nivojski pouk pri pouku slovenščine, evalvacija nivojskega pouka, stališča o nivojskem pouku.
Leto izida:2012
Založnik:[M. Lalić]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.2:373.3
COBISS_ID:19379464 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VBHLCYJY
Število ogledov:1687
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Evaluation of ability grouping of Slovene language classes in 8th and 9th classes of primary schools in municipalities Ormož, Središče ob Dravi and Sveti Tomaž
Opis:Opinions on educational differentiation, educational individualisation and ability grouping differ from the start. Specialists and laymen cannot agree on the subject. Ability grouping started in 1996 and since the classes are based on different teachers’ approaches, pupils are more active, learning content is connected and individualisation for each pupil is important. In 2006 the ability grouping was abolished. The schools alone organise classes in the way they feel pupils will gain more. This diploma paper Evaluation of ability grouping of Slovene language classes in 8th and 9th classes of primary schools in municipalities Ormož, Središče ob Dravi and Sveti Tomaž evaluates ability grouping in Slovene language classes as seen by the pupils and their teachers. We research the positive and negative sides of ability grouping, relationships and being in the group and we want to know how they feel about the work in such groups. We have also researched how teachers feel when teaching in lower or higher ability group. In the theoretical part of this diploma paper we will learn more specific about ability grouping in Slovene language classes, we will learn about grading, teacher’s role, grouping ...The empirical part analyses the questioner done by the pupils and the teachers of Slovene language classes in primary schools A, B, C, Č, D and E in municipalities Ormož, Središče ob Dravi and Sveti Tomaž. The results show us that ability grouping gives pupils favourable environment for learning their mother tongue. The teachers have positive opinion about the ability grouping in Slovene language classes although the system in Slovenia abolished ability grouping in 2006.
Ključne besede:Ability grouping, educational differentiation, educational individualisation, ability grouping in Slovene language classes, evaluation of ability grouping, opinions on ability grouping


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici