| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZISKAVE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV Z NOVIM TRGOVSKIM CENTROM MERCATOR V MARIBORU NA TABORU
Avtorji:ID Rihtarič, Jan (Avtor)
ID Radonjič, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Rihtaric_Jan_2012.pdf (665,69 KB)
MD5: C8D178D677C9A4F2F260B95E2B2D8CD2
PID: 20.500.12556/dkum/dae1078b-78e4-4a23-93f7-69daf46902c9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetje ne more biti uspešno v današnjem času, če njegovi odjemalci niso zadovoljni, saj so postali tako izbirčni in zahtevni s svojimi željami in potrebami, da jim podjetja komajda dohajajo s svojo ponudbo. Trgi so postali tako nasičeni s konkurenco, da je spremljanje želja odjemalcev edini način, da lahko podjetje na trgu obstoji. Izdelki in storitve se po navadi med podjetji bistveno ne razlikujejo, zato je potrebno ponuditi odjemalcem nekaj drugega, nekaj edinstvenega, to so tako imenovane dodatne storitve, ki prepričajo odjemalca, da pride nakupovat k vam in ne k vašem konkurentu. Podjetja se morajo začeti zavedati, da so nakupno odvisna od svojih odjemalcev in da če se ne bodo prilagajala njihovim potrebam in željam ne bodo obstala na trgu. Samo če podjetje pozna želje in potrebe svojih odjemalcev, lahko prepozna tudi svoje prednosti in slabosti in tako izboljša svoje poslovanje in obdrži odjemalce. Prav tako pa na ta način pridobi nove, saj poveča njihovo zadovoljstvo. Podjetje se mora zavedati, da na zadovoljstvo odjemalcev ne vpliva le cena in ponudba izdelkov, ampak nanj vpliva večja skupina dejavnikov. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in da jih upošteva pri grajenju pristopa do odjemalcev. Le tako si bodo zagotovili zadostno mero njihovega zadovoljstva, posledično pa bodo odjemalci ostali zvesti ponudniku. Z diplomsko nalogo sem želel ugotoviti, kako so odjemalci zadovoljni z Trgovskim centom Mercator na Taboru, saj je zelo nova prodajalna. Z raziskavo sem ugotovil, da so odjemalci na splošno zadovoljni s prodajalno Mercator na Taboru.
Ključne besede:Ključne besede:odjemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, podjetje Mercator.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Rihtarič]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37963 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:11297820 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ROWHQ9JK
Datum objave v DKUM:20.12.2012
Število ogledov:1919
Število prenosov:178
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RESEARCH OF BUYER SATISFACTION WITH THE NEW SHOPPING CENTER MERCATOR IN MARIBOR - TABOR
Opis:Company is unable to successfully exist today if its clients are not satisfied. Customers have become so choosy and demanding with their desires and needs. Markets have become so saturated with competition that follows the wishes of the customers, so that is the only way that a company can exist on the market. Products and services between firms are not usually significantly different so one needs to offer customers something different, something unique, the so-called additional services that satisfy client shopping to come to you rather than your competitor. Companies must become aware that the purchase depends on its clients and that if they do not adjust to their needs and wishes they will not stand in the market. Only if a company knows the wants and needs of its customers can it identify their strengths and weaknesses and also improve their business and retain customers as well as to acquire new ones. Company should be aware that the customer satisfaction is not affected only by the price and product range, but it is affected by a large group of factors. It is therefore important that the company is aware of these factors and take them into account in building approach to customers. Only in this way will they ensure a sufficient degree of customer satisfaction and, consequently, the clients will remain loyal to their brands. In the thesis I wanted to find out how customers are satisfied with the Mercator Shopping center on Tabor, since it is a very new mall. In research I have found that customers are generally satisfied with the Mercator store in Tabor.
Ključne besede:Keywords: client, customer satisfaction measurement, customer satisfaction, customer satisfaction survey, the company Mercator.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici