| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami komunalnega podjetja
Avtorji:ID Hafner, Tadej (Avtor)
ID Gorenak, Irena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Hafner_Tadej_2012.pdf (1,04 MB)
MD5: A92222EEC645EEAFB8EEAFD2142874F4
PID: 20.500.12556/dkum/75d1cb22-53ff-4075-b387-c4c9e3959c2e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Vsako podjetje, ki nudi storitve, teži k temu, da kar se da najbolje zadovolji uporabnike le-teh. Uspeh komunalnega podjetja, ki izvaja gospodarske javne službe varstva okolja, se v veliki meri odraža tudi v tem, v kolikšni meri so uporabniki zadovoljni z izvajanjem teh storitev (oskrba s pitno vodo, ravnanje z odpadki, urejanje okolice itd.). Vse to so dejavnosti, ki so vidne in jih dejansko uporabljamo v vsakodnevnem življenju, dejavnosti, ki jih, dokler potekajo dobro, mogoče niti ne opazimo in so same po sebi umevne, postanemo pa dokaj občutljivi, če zaznamo kakšno pomanjkljivost, napako, neažurnost ipd. V diplomskem delu smo zato, poleg teoretičnega dela, ki opredeljuje, kaj sploh so storitve, kako jih razvrščamo, zakaj je zadovoljstvo uporabnikov tako pomenbno, kakšne so metode in kaj je namen ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov, želeli podati vedenje o stopnji zadovoljstva s storitvami KSP Hrastnik. Rezultate smo pridobili z analizo pridobljenih anket 257 uporabnikov storitev. Analiza je pokazala, da so uporabniki večinoma zadovoljni z opravljenimi storitvami, ter da jih več kot polovica tudi ločuje odpadke.
Ključne besede:Storitve, zadovoljstvo, komunalno podjetje.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37962 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ATQWSRCB
Datum objave v DKUM:27.10.2012
Število ogledov:1852
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer satisfaction with services of public utility
Opis:Each company that provides services tends to satisfy all its customers as much as possible. Success of the utility that performs the public service environmental protection is largely reflected in the extent to which users are satisfied with the performance of those services (drinking water supply, waste management, landscaping, etc.). These are all visible activities and are actually used in everyday life. If these activities run properly we do not even notice that they exist and we take them for granted. On the other hand we become quite sensitive when we detect any defect, error, timeliness etc. Besides the theoretical work, that defines several things: what the service does, how to classify the activities, why customer satisfaction is so important, what are the methods and what is the purpose of determining customer satisfaction; we wanted to give knowledge about the level of satisfaction with the services of KSP Hrastnik in this thesis. Results were obtained by analysis of the 257 surveys of service users. Analysis has shown that users are generally satisfied with the services that are provided and that more than half of them separate waste.
Ključne besede:Service, satisfaction, public utility company.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici