| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Avtorji:ID Kohek, Štefan (Avtor)
ID Guid, Nikola (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Strnad, Damjan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kohek_Stefan_2012.pdf (7,46 MB)
MD5: 32632705878DE00540BCD105CA98AE0F
PID: 20.500.12556/dkum/df390b77-c19b-4f11-960d-07c68f073f6f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti.
Ključne besede:algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Š. Kohek]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37935 Novo okno
UDK:004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:16590870 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CTWYMJ7A
Datum objave v DKUM:27.11.2012
Število ogledov:1829
Število prenosov:227
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RAY TRACING ALGORITHM ON GRAPHICS PROCESSING UNIT
Opis:In this master thesis we describe technologies that enable parallelization of ray tracing algorithm on a graphical processing unit. We focus especially on the OpenGL and OpenCL. We describe the principle of ray tracing, illumination model, and techniques. Furthermore we consider the approaches to display complex scenes. We give special attention to space subdivision, which allows efficient implementation. The practical part involves creation of a demonstration program that allows rapid drawing of a scene with the parallel ray tracing algorithm executing on the graphical processing unit.
Ključne besede:ray tracing algorithm, graphical processing unit, computer graphics, parallel OpenGL, GLSL, OpenCL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici