SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VZPOSTAVLJANJE DINAMIČNOSTI PODJETJA KOT PREDPOGOJ ZA DOLGOROČNO USPEŠNOST PODJETJA EURODESIGN APAČE D.O.O.
Avtorji:Bevk, Marina (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bevk_Marina_2012.pdf (1,15 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ustanovitev podjetja pomeni začetek njegovega delovanja. Poslovanje, delovanje ter razvoj in rast podjetja, pa vse do prenehanja predstavljajo njegov življenjski cikel. Med hitrorastoča podjetja, ki iščejo svoje poslovne priložnosti, štejemo dinamična podjetja. Prav iskanje poslovnih priložnosti ter konkurenčnost na trgu pa pripomoreta k doseganju vidnih rezultatov podjetja ter k njegovi uspešnosti. Magistrsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo preučevali teoretična izhodišča rasti, razvoja in uspešnosti podjetja. V sklopu tega predstavljamo življenjski cikel podjetja. Pri rasti podjetja smo zajeli tudi rast dinamičnih podjetij, ovire ki preprečujejo rast podjetja, ter pogoje, ki jih mora podjetje izpolnjevati za njegovo rast. Nadalje smo preučili dinamično podjetje, kjer smo se osredotočili na značilnosti dinamičnega podjetja ter proučevanje promotorjev dinamike. V drugem, empiričnem delu magistrskega dela, smo predstavili podjetje Eurodesign Apače d.o.o., ter preučevali življenjski cikel podjetja. Za diagnosticiranje faze razvojnega cikla podjetja smo uporabili Pümpin in Prange-jevo metodo (Pümpin in Prange 1995) in s pomočjo le-te določili v katero fazo se proučevano podjetje uvršča. Na primeru izbranega podjetja smo analizirali odstopanje dejanskega stanja podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti, raziskovali pa smo tudi prispevek podstruktur k poslovni uspešnosti podjetja s pomočjo Pučkove analize podstruktur podjetja (Pučko, 2003).
Ključne besede:rast podjetja, razvoj podjetja, uspešnost podjetja, dinamično podjetje, dinamični podjetniki, promotorji dinamike
Leto izida:2012
Založnik:[M. Bevk]
Izvor:Maribor
UDK:005.4
COBISS_ID:11182108 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1001
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MAKING A DINAMIC COMPANY AS A PREREQUISITE FOR LONG TERM BUSINESS SUCCESS OF EURODESIGN APAČE D.O.O.
Opis:Establishing a company represents its beginning. Operations, performance, development and business growth are composing the life cycle of a company. Dynamic companies are a sort of fast growing companies always looking for new business opportunities. To achieve significant business results and companies long standing success is essential to look for business opportunities and stay competitive on the market. Master thesis consists of theoretical and empirical part. Through theoretical part we studied the foundations of growth, development and business success. In that part we present the life cycle of a company. In the study of a company growth, we also included the growth of dynamic companies, barriers that prevent growth of a company and the conditions that a certain company must meet to continue growing. Furthermore we looked into dynamic company definitions, where we focused on characteristics of dynamic companies and promotors of dynamic in a company. The second, empirical part of this master thesis, is focused on the presentation of the company Eurodesign Apače d.o.o. and studying its life cycle. For determining the phase of its life cycle we used Pümpin and Prange method (Pümpin and Prange 1995). In the case of the selected company we analyzed the deviation of the actual company performance compared to the performance of an ideal dynamic company. We also researched the contribution of substructures to the business success according to the Pučko analysis of substructures of the company (Pučko, 2003).
Ključne besede:business growth, business development, business performance, dynamic company, dynamic entrepreneur, promoters of dynamic.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici