| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MARKETINŠKI KONCEPT IN TRŽNA NARAVNANOST ORGANIZACIJE
Avtorji:Pirc, Sara (Avtor)
Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Pirc_Sara_2012.pdf (588,53 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem seminarju sem opisala definicije marketinga in podrobnejše predstavila vse koncepte, ki so prisotni v marketingu, ter predstavila tržno naravnanost in elemente, ki jih vsebuje. Z uporabo konceptov podjetje zadovoljuje potrebe odjemalcev in pridobi konkurenčni položaj na trgu. Skozi zgodovino so bili v uporabi različni koncepti: koncept proizvodnje, izdelčni koncept, prodajni koncept, marketinški koncept in družbeno odgovoren marketinški koncept. Tržna naravnanost je podpora marketinškemu konceptu in brez marketinškega koncepta ne bi bila prisotna niti tržna naravnanost. Tržna naravnanost je naravnana h odjemalcem, h konkurentom ali pa na medfunkcijsko koordinacijo. S tržno naravnanostjo lahko pridobimo inovativnost na trgu, a le v primeru, da tržno naravnanost pravilno uporabljamo in da je naša konkurenca ne pozna, saj po raziskavah sodeč veliko podjetij ne uporablja tržne naravnanosti, saj jim predstavlja dodaten strošek. S pravilno uporabo marketinga v podjetju smo lahko zelo konkurenčni in inovativni v primerjavi z drugimi podjetju na trgu.
Ključne besede:Marketing, marketinški koncept, tržna naravnanost, odjemalci.
Leto izida:2012
Založnik:[S. Pirc]
Izvor:Maribor
UDK:339.138
COBISS_ID:11285020 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TSWAF7P4
Število ogledov:1932
Število prenosov:299
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING CONCEPT AND MARKET ORIENTATION OF ORGANIZATION
Opis:In the diploma seminar I described the definitions of marketing, presented all the concepts that are present in marketing and described the market orientation and all the elements that it contains. Using these concepts the company meets the needs of customers and gains a competitive position in the market. Throughout history different concepts have been used: production concept, product concept, selling concept, marketing concept and socially responsible marketing concept. Market orientation is the support of the marketing concept and without marketing concept there couldn't be market orientation. Market orientation is oriented toward customers, toward competitors or toward crossfunctinal coordination. With market orientation we can gain innovation on the market, but only if the market orientation is used correctly and our competition isn't aware of it. According to research many companies do not use market orientation, as it represents an additional cost. With proper use of marketing in the company, we can be very competitive and innovative compared to other companies in the market
Ključne besede:Marketing, marketing concept, market orientation, customers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici