| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:STRATEGIJA NAČRTOVANJA IN IZVEDBE PREDSTAVITVE PODJETJA STILLES D.O.O. NA MEDNARODNEM SEJMU POHIŠTVA V MILANU
Avtorji:Murenc, Matej Matic (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Murenc_Matej_Matic_2012.pdf (1,91 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V delu diplomskega seminarja smo predstavili strategijo sejemskih predstavitev. Opisali smo značilnosti te strategije in aktivnosti, ki se odvijajo med njenim izvajanjem. V prvem delu naloge smo povzeli teoretično znanje različnih avtorjev. Strategijo predstavitve smo opredelili kot instrument pospeševanja prodaje. Nato pa smo spoznali različne vrste sejmov in njihove značilnosti. Spoznali smo, zakaj so sejemske predstavitve uspešne, in razloge, zakaj lahko predstavitve spodletijo. Raziskali smo kriterije, po katerih se podjetja odločajo za določene sejme, in kje lahko dobijo informacije za svojo odločitev. V fazi načrtovanja predstavitve smo spoznali dejavnosti, na katere moramo biti pozorni, če želimo, da je naša predstavitev uspešna. Pripraviti je treba časovni načrt, določiti finančne okvirje, izvesti predsejemsko kampanjo in opraviti potrebne operativne dejavnosti. Ugotovili smo, da je za uspešen nastop pomembno agresivno predsejemsko oglaševanje. Na sami predstavitvi pa so naše najboljše orodje zaposleni, ki svoje naloge opravljajo na stojnici. V nalogi smo opisali osebje na stojnici ter njegove vloge in naloge. Opozorili smo na določene dejavnike, na katere morajo paziti podjetja pri oblikovanju razstavnih prostorov. Priporočljivo je, da so stojnice zanimive in inovativne, vendar ne premočnih barv. Razstavni prostor mora biti tudi dobro osvetljen in oskrbovan v času poteka sejma. Opisali smo tudi, kako poteka pogovor med predstavnikom podjetja na razstavnem prostoru in obiskovalcem, ter na kaj mora biti osebje posebej pozorno med pogovorom. V začetku pogovora je najpomembnejša naloga zaposlenega, da ugotovi kredibilnost obiskovalca. S tem zaposleni prihranijo čas za resne potencialne stranke. Po koncu sejma pa v podjetju opravijo še vse potrebne posejemske aktivnosti. Zelo pomembno je, da zaposleni začnejo komunicirati s potencialnimi strankami v čim krajšem času po zaključku sejma. Kontakte zaposleni arhivirajo in shranijo za nadaljnjo rabo. Končno dejanje pa je analiza rezultatov. Tu preverijo ali so bili cilji doseženi in ali so stroški takšni, kot so jih v podjetju pričakovali. Sejemski projekt zaključimo z izdelavo končnih poročil. V drugem delu dela diplomskega seminarja pa smo opisali primer predstavitve podjetja Stilles, d. o. o., na milanskem sejmu pohištva. Najprej smo predstavili podjetje Stilles, d. o. o., ki je eno vodilnih lesnih podjetij v Evropi. Predstavili smo tudi storitve in izdelke, ki jih nudijo, ter njihovo mednarodno usmerjenost in strategijo komuniciranja s kupci. Nato smo na kratko predstavili sejem I Saloni, ki se ga je podjetje udeležilo. V nadaljevanju smo opisali potek načrtovanja na nastop na milanskem sejmu. Razložili smo, kako se je podjetje pripravljalo na predstavitev, kako je načrtovalo finančna sredstva, kako so v podjetju izvedli predsejemsko oglaševanje in kako so organizirali logistični proces. Predstavili smo Stillesov nastop na sejmu. Prikazali smo stojnico, ki so jo uporabljali na sejmu, zaposlene, ki so bili na razstavnem prostoru, in primer pogovora med obiskovalcem in zaposlenim. Na koncu pa smo opisali še aktivnosti, ki v podjetju potekajo po končanem sejmu in predstavili rezultate, ki so dosegli na milanskem sejmu leta 2012.
Ključne besede:sejem, predstavitev, razstavljavec, obiskovalec, Stilles, I Saloni
Leto izida:2012
Založnik:[M. M. Murenc]
Izvor:Maribor
UDK:339.1
COBISS_ID:11215644 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:F6ORXEK9
Število ogledov:2011
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STRATEGY OF PLANNING AND EXECUTING A PRESENTATION FOR STILLES D.O.O. AT THE INTERNATIONAL FURNISHING EXHIBITION IN MILANO
Opis:In the thesis we present a strategy of show presentation. We describe the characteristics of this strategy and the activities that are taking place during the course of its implementation. In the first part we draw a theoretical knowledge of the various authors. We have identified this strategy as an instrument to promote sales. Then we get to know the various types of fairs and their characteristics. We learn why they are successful and the reasons why they fail. We will explore the criteria according to which the companies decide for certain fairs and where they can get the information for its decision. We have to prepare a chronological plan, financial frameworks and other operational activities. We've found that the most important activity for a successful presentation is aggressive marketing. However on the show flour our best tools are the employees, which represent our company and our products. In the thesis, we describe the staff at the booth, and their roles and functions. We acknowledge certain factors which must be taken in to consideration when designing a booth. It is recommended that the stands are interesting and innovative, but not painted with bright collars. The exhibition space should be well lit and well cared during the course of the fair. We also describe the conversation between the representatives of the company and visitors, and point out what must the staff particularly look out for during a conversation. In the beginning of the conversation the most important task of the employee is to determine the credibility of the visitor. Accordingly, employees save time for serious potential clients. After the end of the fair, the company must do all necessary activities. It is very important that employees begin to communicate with potential customers in the shortest possible time after the conclusion of the fair. Contacts that the company got on the fair are filed and stored for further use. The final action, however, is the analysis of the results. They check whether they have achieved the goals that they expected. Show project concluded with the construction of the final reports. In the second part of the thesis, we describe an example presentation of Stilles on the International furniture fair in Milano. First we present the company. We presented the services and products that they offer and their international orientation and strategies of communication. Then we briefly present the fair I Salons, the company attended. Below we describe how the company prepares for the fair. We explain how the company makes a time plan, how they calculate the funds, how they advertise before the fair and how they organized the logistics process. We looked at their presentation at the fair. We described the booth, which was used at the fair, employees on the show floor and an example of a conversation between staff and employees. At the end we describe the activities in the company after the fair and the results that they achieved.
Ključne besede:fair, presentations, exhibitor, visitor, Stilles, I Saloni


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici