SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU POMARANČA D.O.O.
Avtorji:Jurkovič, Aleksandra (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Jurkovic_Aleksandra_2012.pdf (1,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obsega oglaševanje v podjetju Pomaranča d.o.o. Podjetje Pomaranča ima po vsej Sloveniji odprtih več lokalov, ki ponujajo gostinske storitve. Kljub veliki prisotnosti številnih gostinskih lokalov na tržišču, se Pomaranča dobro spopada s konkurenco. V prednosti pred konkurenco je zaradi dobro oblikovanega tržno-komunikacijskega spleta, prav tako pa goste privablja njena gostoljubnost, ambient in dobra ponudba. V diplomskem delu smo se osredotočili na lokal Pomaranča (Ob Dravi 3a) na Ptuju. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V prvem delu so predstavljeni: problem, omejitve in metode dela. Uvodnem delu sledi teoretična predstavitev tržno-komunikacijskega spleta, ki zajema oglaševanje, osebno prodajo, pospeševanje prodaje, stike z javnostjo ter neposredno trženje. V tretjem poglavju smo se podrobneje posvetili oglaševanju, ki predstavlja najpomembnejši instrument tržnega komuniciranja. V tem poglavju predvsem izvemo, kakšni so cilji oglaševanja, kakšno mora biti oglaševalsko sporočilo, kako merimo učinkovitost oglaševanja ter kako določamo proračun za oglaševanje. V četrtem poglavju smo zajeli oglaševalske medije ter predstavili njihove prednosti in slabosti. Drugi del diplomske naloge je namenjen predstavitvi podjetja Pomaranča d.o.o. Za potrebe podjetja smo izvedli spletno anketo s pomočjo katere smo naredili analizo oglaševanja. Z anketo smo želeli ugotoviti kakšna je prepoznavnost blagovne znamke Pomaranča, v katerih medijih ljudje najpogosteje zasledijo njene oglase ter kako oglaševanje vpliva na obisk lokala. Z analizo smo ugotovili, da je prepoznavnost blagovne znamke Pomaranče d.o.o. visoka, da ljudje najpogosteje zasledijo njene oglase na led ekranih ter na radiu. Rezultati ankete so pokazali, da bi Pomaranča lahko dala več poudarka na oglaševanje s pomočjo interneta predvsem preko socialnih omrežij.
Ključne besede:tržno-komunikacijski splet, oglaševanje, oglaševalsko sporočilo, oglaševalski mediji
Leto izida:2012
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7073299 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1642
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF ADVERTISING IN COMPANY POMARANČA D.O.O.
Opis:The diploma paper is about advertising in the company Pomaranča Ltd. The company Pomaranča runs many catering establishments all over Slovenia and they offer catering services. Although there are many other catering establishments in Slovenia on the market, Pomaranča engages very well with their competitors. It has a well organized market – communication web and therefore they are in advantage according to their competitors and also hospitality, atmosphere and special offers attract the guests. The diploma paper focuses on the establishment Pomaranča (ob Dravi 3a) in Ptuj. The diploma paper is made up of two parts, a theoretical and a practical. In the first part in the introduction there are described problems, limits and methods of work. After the introduction it talks about a theoretical presentation of the market – communication web that includes advertising, personal sales, sales promotion, public relations and direct marketing. In the third chapter it deals with advertising that represents the most important tool of market communication. In this chapter you find out which are the aims of advertising, how the advertised message should be, how to measure the efficiency of the advertisement and how to determine the calculation for advertising. In the fourth chapter it deals with the advertising media and presents it advantages and disadvantages. The second part of the diploma paper introduces the company Pomaranča Ltd. There was created a web questionnaire and then with the results it was made an analysis of advertising. I wanted to find out with the questionnaire how the recognisability of the brand name Pomaranča is and in which media people see their advertisements most and how it influences the number of visits. The analysis showed that the recognisability of the brand name Pomaranča Ltd. is high and that people see their advertisements on LED displays and hear them on the radio. The results of the questionnaire showed that Pomaranča could put more focus on advertising on the internet but most of all in social networks.
Ključne besede:market-communication web, advertising, advertising message, advertising medium


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici