| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PRIREDITEV
Avtorji:Uršič, Nina (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Ursic_Nina_2012.pdf (2,77 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Bistvo prireditev je njihovo načrtovanje in uporaba ustreznih instrumentov marketinškega komuniciranja. Posledica pravilne izbire instrumentov predstavlja obisk oziroma ne obisk prireditve. Instrumenti morajo biti takšni, da pritegnejo pozornost ciljnih skupin in vsebujejo vse potrebne informacije o dogodku. Prireditev mora biti oblikovana tako, da bo zadovoljila obiskovalce, da bo čim večji obisk in s tem čim večji prihodki.
Ključne besede:marketinško komuniciranje oglaševanje pospeševanje prodaje osebna prodaja odnosi z javnostmi neposredno trženje prireditev načrtovanje prireditve
Leto izida:2012
Založnik:[N. Uršič]
Izvor:Ravne na Koroškem
UDK:658.8
COBISS_ID:11241244 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DWK2PHNR
Število ogledov:1187
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING COMMUNICATION AT EVENTS
Opis:Careful planning and the use of appropriate marketing communication tools is the key to success for any event. Since the number of visitors depends on the selection of these tools, they should be implemented so as to attract the attention of your target groups and include all necessary information on that particular event. What is more, the event itself should meet and exceed the visitor's expectations in order to bring in as much revenue and attract as many visitors as possible.
Ključne besede:marketing communication advertising sales promotion personal seeling public relations direct marketing events planning events


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici