| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SODELOVANJE UČITELJA SLOVENŠČINE IN ŠOLSKEGA KNJIŽNIČARJA V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:ID Ogrizek, Anja (Avtor)
ID Pulko, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Ogrizek_Anja_2012.pdf (1,19 MB)
MD5: BD064395FC6AB51FCBEC71D4A1F7AE85
PID: 20.500.12556/dkum/ec403973-3d2c-4ec4-9304-fa0524dcdbb4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Sodelovanje učitelja slovenščine in šolskega knjižničarja v osnovni šoli je bil opredeljen pomen šolske knjižnice v osnovni šoli in predstavljene možnosti, ki jih knjižnica nudi udeležencem vzgojno-izobraževalnega procesa. Predstavljeni so bili vsebine in cilji knjižničnih informacijskih znanj ter stičišča z učnim načrtom za slovenščino. Proučene so bile možnosti sodelovanja med učiteljem slovenščine in šolskim knjižničarjem ter predstavljene vsebine knjižničnih informacijskih znanj, ki omogočajo medpredmetno povezavo s slovenščino. Predstavljena je bila konkretna osnovnošolska knjižnica in sodelovanje med šolskim knjižničarjem in učitelji slovenščine, ki je bilo analizirano s pomočjo ankete. Anketa je bila izvedena tudi med učenci, in sicer z namenom ugotoviti povezavo med obiskovanjem šolske knjižnice in motivacijo za branje ter preveriti odnos učencev do ur slovenščine, ki potekajo v šolski knjižnici s sodelovanjem šolskega knjižničarja in učitelja slovenščine. Uporabljene so bile deskriptivna metoda, komparativna metoda, eksperimentalna metoda, zgodovinska metoda ter metoda analize in sinteze. Ugotovljeno je bilo, da šolska knjižnica ponuja veliko možnosti za sodelovanje med šolskim knjižničarjem in učiteljem slovenščine, ki vplivajo na motivacijo za branje učencev ter prispevajo h kakovosti pouka slovenščine.
Ključne besede:šolska knjižnica, učitelj slovenščine, šolski knjižničar, slovenščina, knjižnična informacijska znanja, medpredmetno povezovanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Ogrizek]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37037 Novo okno
UDK:811.163.6(043.2)
COBISS.SI-ID:19344136 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TWLQSZ8V
Datum objave v DKUM:20.09.2012
Število ogledov:2551
Število prenosov:267
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COOPERATION BETWEEN THE TEACHER OF SLOVENIAN LANGUAGE AND THE SCHOOL LIBRARIAN IN PRIMARY SCHOOL
Opis:The diploma thesis entitled Cooperation between the teacher of Slovenian language and the school librarian in primary school defined the importance of the library in the primary school along with a presentation of possibilities the library offers to the participants of the educational process. The focus was on the contents and the aims of library and informational knowledge and the shared common ground with the Slovenian language syllabus. The possibilities of cooperation between the teacher of Slovenian language and the school librarian were researched, resulting in a presentation of the contents of the library and informational knowledge enabling a cross-curricular connection to the Slovenian language. The presentation included an actual primary school library with special regard to the cooperation among the school librarian and the teachers of Slovenian language, analysed by means of questionnaire. A questionnaire was also distributed among pupils for the purpose of determining a connection between visits to the school library and a motivation for reading, as well as the attitude of pupils regarding classes of Slovenian language taking place in the school library as a result of the cooperation between the school librarian and the teacher of Slovenian language. The methods used were the descriptive, the comparative, the experimental, the historical along with the methods of analysis and synthesis. It was established, that the school library offers a lot of possibilities for cooperation between the school librarian and the teacher of Slovenian language influencing the pupil’s reading motivation and adding to the quality of Slovenian language classes.
Ključne besede:school library, teacher of Slovenian language, school librarian, Slovenian language, library and informational knowledge, cross-curricular connection


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici