| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ORGANIZACIJA NAGRADNE IGRE V PODJETJU KOTANYI D.O.O.
Avtorji:Drobnič, Anita (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Drobnic_Anita_2012.pdf (1,26 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava enega od načinov pospeševanja prodaje – nagradne igre. Opisali smo potek nagradne igre in ugotovitve, ali nagradne igre pripomorejo k prepoznavnosti podjetja ter postopno tudi k pospeševanju prodaje in zadovoljstvu kupcev. Diplomsko delo obsega devet poglavij. Prvo je uvodno. V drugem poglavju smo podrobneje predstavili pospeševanje prodaje, namen, orodja, razloge in preverjanje uspešnosti pospeševanja prodaje. V tretjem poglavju smo opisali nagradne igre kot način pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju pa smo prikazali nagradno igro v podjetju Kotanyi d.o.o., kako sodelovati v nagradni igri. V petem poglavju smo predstavili podjetje Kotanyi d.o.o. Šesto poglavje opisuje potrošnika v odnosu do nakupa, zadovoljstvo potrošnikov in odnos potrošnika do podjetja. Sedmo poglavje prikazuje pravno ureditev nagradnih iger v drugih državah in predzadnje, osmo poglavje opisuje slovenski oglaševalski kodeks. Deveto poglavje je raziskovalni del, kjer je grafično prikazana analiza ankete, interpretacija in ugotovitve.
Ključne besede:nagradna igra, pospeševanje prodaje, potrošnja, podjetje Kotanyi d.o.o., anketa
Leto izida:2012
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7072019 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:615IZGEU
Število ogledov:1195
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ORGANIZATION OF AWARD GAME IN THE COMPANY KOTANYI D.O.O.
Opis:Thesis deals with one of the methods of sales promotion – prize game. We described the course of the prize game and the fact whether the game contribute to the gradual recognition of the company and also to increase sales and customer satisfaction. Thesis consists of nine chapters. The first is introductory. In another chapter We have presented in detail the sales promotion, purposes, tools and the reasons for checking the performance of sales promotion. In the third chapter we described the prize games as a method of sales promotion. In the fourth chapter we present prize game in the company Kotanyi Ltd. and how to participate in a lottery. In the fifth chapter we presented a company Kotanyi Ltd. The sixth chapter describes the consumer in relation to the purchase, consumer satisfaction and consumer attitudes toward business. Chapter seven presents the regulation of prize games in other countries, and penultimate, eight chapter describes the Slovenian Advertising Code. The ninth chapter is part of the research, which graphically presented analysis of the survey, interpretation and conclusions.
Ključne besede:prize game, sales promotion, consumption, company Kotanyi d.o.o., survey


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici