| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MANAGEMENTSKI VIDIKI MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PROIZVODNEM PODJETJU
Avtorji:Kranjc, David (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kranjc_David_2012.pdf (542,89 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Motivacija je tista gonilna sila, ki vsakega človeka pripravi do tega, da nekaj naredi ali ustvari, ne glede na to ali je motivacija notranja ali zunanje pogojena. Management mora poznati svoje zaposlene, njihove želje in potrebe, saj bo samo tako zmožen svoje zaposlene dovolj dobro motivirati, da bodo pri svojem delu zavzeti, ustvarjalni in produktivni. Vsak management se mora zavedati, da so zaposleni največji kapital podjetja. V diplomskem delu je predstavljen teoretični okvir motivacije, ki je sestavljen iz osnovnih razlag motivacije, motivacijskih teorij ter dejavnikov, ki vplivajo na motivacijo. Temu sledi analiza ter najpomembnejše ugotovitve analize ankete, ki je bila izvedena na konkretnem primeru podjetja. Management podjetja mora upoštevati, da niso samo materialni dejavniki tisti, ki zaposlene motivirajo, ampak imajo vsaj enako velik pomen tudi nematerialni dejavniki motivacije, kot so pohvale, pogoji deli, medsebojni odnosi in drugi. Ker smo ljudje individuumi, ki imamo vsak svoje cilje in želje, je pomembna uporaba prilagojene motivacije za vsakega zaposlenega. Če želi management obdržati v podjetju najboljše strokovnjake, jim bo to uspelo le z medsebojno uporabo obeh načinov motivacije.
Ključne besede:Motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, materialno in nematerialno nagrajevanje, managementski vidiki motivacije, vloga managementa pri motiviranju zaposlenih.
Leto izida:2012
Založnik:[D. Kranjc]
Izvor:Maribor
UDK:331.1
COBISS_ID:11252764 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Z2FN0O9W
Število ogledov:1560
Število prenosov:164
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MANAGEMENT ASPECTS OF MOTIVATING EMPLOYEES IN A MANUFACTURING COMPANY
Opis:Motivation is the driving force that makes individuals do or create something, regardless of the fact if it is conditioned by internal or external factors. Managers have to know their employees, their wishes and needs since only through such understanding will they be able to motivate them enough and thus achieve the desired enthusiasm, creativity and productivity throughout the workforce. Executives have to realize that a company’s greatest assets are its employees. In the first part of the dissertation the theoretical framework of motivation is presented. More specifically the basic interpretations of motivation, motivational theories and the factors affecting motivation. Following this is the analysis section, where the most important findings of the survey based on an actual company case, are presented. Company executives have to bear in mind, that material factors are not the only ones driving employee motivation, but immaterial factors such as praise, working conditions, interpersonal relations are just as important. Because people are individuals, each with their own goals and wishes, it is important to adjust motivation for employees individually. If a company wants to retain its top professionals, it can do it only through the use of both methods of motivation, material and immaterial.
Ključne besede:Motivation, factors of motivation, motivational theories, material and immaterial motivation, management aspects of motivation, the role of management in motivating employees.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici