| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA HEAT D.O.O.
Avtorji:Kurbus, Anita (Avtor)
Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kurbus_Anita_2012.pdf (370,33 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetje Heat, d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja distribucijo in prodajo klimatskih naprav, sistemov za ogrevanje z obnovljivimi viri in sistemov za prezračevanje prostorov. Vizija podjetja je želja po sodobnem, stabilnem in uspešnem podjetju, ki opravlja kakovostne storitve, hkrati pa je cenovno ugodno in fleksibilno. Posebno pozornost namenjajo pripadnosti svojih kupcev in zaposlenih. V podjetju se zavedajo, da jih k uresničitvi vizije vodi dobro planirana, zasnovana in udejanjena politika podjetja , ki se uresničuje neposredno na ravni strateškega managementa, posredno pa na ravni taktičnega in operativnega managementa, »zares« pa v temeljnem izvedbenem procesu. V začetni fazi diplomskega dela smo natančno proučili obstoječe stanje v podjetju. Proučevali smo kulturo in etiko podjetja ter panoge.Na osnovi pridobljenih spoznanj in ob upoštevanju obstoječe politike podjetja ter želja ključnih udeležencev podjetja smo planirali bodočo politiko podjetja. Za uresničevanje razvoja na ravni strateškega managementa smo iskali strateške možnosti, planirali strategije za njihovo uresničevanje in zapisali program razvoja, proučevali razvoj na ravni politike in okolja ter prognostično obdelali podjetje Heat, planirali programsko tržna področja, iskali strateške možnosti ter planirali poslovni izid. Z izvedeno raziskavo in predvideno prognozo želimo pomagati lastniku podjetja in njegovi zaposlenim pri uresničitvi zastavljene vizije in njihovih ciljev (tako podjetniških kot osebnih
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateške možnosti, trgi, kultura, etika, strategije
Leto izida:2012
Založnik:[A. Kurbus]
Izvor:Maribor
UDK:658
COBISS_ID:11153180 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CH9ESMJS
Število ogledov:1328
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENTERPRISE POLICY PLANNING OF HEAT D.O.O.
Opis:Heat Company, Ltd. is a company that is engaged in distribution and sales of air conditioners, heating systems with renewable resources and systems for ventilation. Our vision is a desire for a modern, stable and successful company, providing quality services, while cost-effective and flexible. Special attention is paid membership to their customers and employees. The company is aware that they are to achieve the vision of a well planned, designed and implemented company policy to be implemented directly at the level of strategic management and, indirectly, at the tactical and operational management, "really" is in the basic implementation process. In the initial stage of the thesis, we carefully examine the existing situation in the company. We studied the culture and ethics of business and panoge.Na basis of lessons learned and taking into account the existing policy of the company and the desire of key participants of the company, we planned a future company policy. To achieve development in the strategic management level we are looking for strategic opportunities, planned strategies to achieve them, and said program development, studied at the level of policy development and the environment, and predictive business process horizon, planned software market segments, looking for strategic opportunities and planned profit. The research carried out and the estimated prognosis want to help the owner of the company and its employees to achieve the set vision and their objectives (both business and personal).
Ključne besede:KEYWORDS: planning, development, company vision, company policy and values of participants, the advantages, disadvantages, business environment, opportunities, threats, software-market segments, strategic opportunities, markets, culture, ethics, strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici