| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMEN IN RAZVOJ LOGOTIPA V OKVIRU BLAGOVNE ZNAMKE
Avtorji:Kaurin, Gregor (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Kaurin_Gregor_2012.pdf (1,83 MB)
MD5: E4D8C1076D1C07854A376C1451D530BD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Logotip je zrcalo podjetja. Predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. Oblikovan mora biti tako, da pri človeku vzbudi zanimanje in zaupanje. Končni cilj logotipa pa je poistovetenje uporabnika z blagovno znamko in predmetom oziroma storitvijo, katero predstavlja. Za dosego tega cilja poznamo več metod. Z oblikovalskega stališča lahko vplivamo na uporabnika z obliko znaka, logotipa in njegovo barvo. Za analizo uporabnika lahko uporabimo tako imenovano psiho-estetiko. Omogoča nam sistematično razumevanje čutvenih odzivov uporabnika na izdelke, storitve ter njegove izkušnje. Gre za proces čustvene navezanosti uporabnika na blagovno znamko z uporabo dizajna. Dobro poznavanje uporabnika in odlično oblikovan logotip omogočata oblikovanje identitete podjetja, ki stremi k temu, da je edinstvena.
Ključne besede:vizualna komunikacija, blagovna znamka, logotip, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, potrošnik
Leto izida:2012
Založnik:[G. Kaurin]
Izvor:Maribor
UDK:7.05:330.526.33(043.2)
COBISS_ID:16234774 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NZFZ9RSN
Število ogledov:8135
Število prenosov:303
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LOGOTYPE IMPORTANCE AND DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF THE BRAND
Opis:The logotype is a mirror of the company. It represents the first contact with a possible consumer. It must be designed in a way it triggers interest and trust. The final goal of the logo is to influence the customer that he or she identifies with the brand or service it represents. We know several methods for achieving this goal. From a design standpoint we can influence the consumer with the shape of the mark, logotype in its color. A consumer can be analysed with a method called psycho-aesthetics. It enables us to systematically understand the emotional responses of the customer to products, services and his or her experiences. It is a process of emotional connection of the customer to the brand with the use of design. A proper understanding of the customers behaviour and a well designed logo enables the creation of corporate identity with its goal to be unique.
Ključne besede:visual communication, brandmark, logo, corporate identity, graphic design, consumer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici