| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PYLOS
Avtorji:Zupanc, Nuša (Avtor)
Zmazek, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zupanc_Nusa_2012.pdf (1,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V diplomski nalogi smo poskušali najti zmagovalne strategije namizne igre Pylos. Pomagali smo si s teorijo iger in to povezali z nekaj znanja o teoriji grafov. Prvo in drugo poglavje diplomske naloge obravnava teorijo iger. Seznanili smo se z nastan- kom in razvojem teorije iger, omenili znane matematike in njihove prispevke k omenjeni teoriji. Spoznali smo osnovne pojme in predpostavke teorije iger in tako prek primerov iskali zmagovalne strategije v normalni in ekstenzivni obliki iger. V tretjem in četrtem poglavju smo se seznanili z osnovnimi pravili igre Pylos in poskušali idejo prvih dveh poglavij prenesti na proučevanje naše igre. Kljub razčlenitvi igre na različne težavnosti in celo na ploščo manjše dimenzije, smo ugotovili, da je za proučevanje potrebno več znanja s področja računalništva. Podobno kot pri igri šah, ima igra Pylos ogromno možnosti za preučevanje. Preiskovanje igre je najlažje izvesti s pomočjo algoritmov minimax in podobnih, ki jih izvaja računalnik. Zaradi obširnosti takšnih preiskovalnih dreves smo tako zapisali nekaj idej o zmagovalnih strategijah.
Ključne besede:Teorija iger, matrične igre, drevesa iger, igra Pylos.
Leto izida:2012
Založnik:[N. Zupanc]
Izvor:Maribor
UDK:51(043.2)
COBISS_ID:19241480 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M2VBSJMX
Število ogledov:1840
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PYLOS
Opis:The first two chapters study game theory. We took a look through the history and got to know mathematician that were active in this field. We analyzed basic concepts of game theory through examples and definitions. In other two chapters of diploma we introduced game Pylos. In the description of the game we used knowledge from the first two chapters of diploma. With game analysis in different situations we determined that we don't have enough knowledge about computer science and artificial inteligence. This is the only rational way to find solutions in game Pylos. Minimax algorithm with alphabeta pruning is the best approach to this game. This technique works on a fast-enough computers. The algorithm can look far enough ahead to play a very good game. The important thing to keep in mind, is that this is nothing like human thought. When we learn how human thinking works and create computers that uses those techniques to play such games, we will be onto something.
Ključne besede:Game theory, gaames in normal form, games in extensive forms, game Pylos.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici