| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MOŽNOSTI ZA GIBALNE DEJAVNOSTI MOTORIČNO NADARJENIH OTROK V VRTCU
Avtorji:Čakš, Damjana (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Caks_Damjana_2012.pdf (759,09 KB)
MD5: 17E03641B688FD4A85EDFA48994CF317
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Možnosti za gibalne dejavnosti motorično nadarjenih otrok v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pomen gibalnih dejavnosti za celostni razvoj otroka ter motorični razvoj otroka, načrtovanje, izvajanje in vrednotenje dejavnosti v vrtcu, motorične sposobnosti, značilnosti motorično nadarjenih otrok v vrtcu ter usposobljenost vzgojiteljev za delo z motorično nadarjenimi otroki. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete. V raziskovalni vzorec smo vključili neslučajnostno konkretno populacijo 252 vzgojiteljic zaposlenih v 23 javnih vrtcih. Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko, anketo s 5-stopenjsko lestvico stališč Likertovega tipa. Podatke smo obdelali s kvantitativno obdelavo (deskriptivna statistika, frekvenčna distribucija). Namen diplomske naloge je bil predstaviti možnosti za izvajanje gibalnih dejavnosti z motorično nadarjenimi otroki v vrtcih in kako vzgojitelji ravnajo z motorično nadarjenimi otroki. Ugotovili smo; da vzgojiteljice pri gibalnih dejavnostih prepoznajo motorično nadarjene otroke, nekatere celo že med igro v igralnici; da mlajše vzgojiteljice veliko časa posvečajo gibalnim dejavnostim motorično nadarjenih otrok v primerjavi s starejšimi vzgojiteljicami; vzgojiteljice, ki imajo daljši staž dela v vrtcu, pripravijo za motorično nadarjene otroke zahtevnejše vaje v primerjavi z vzgojiteljicami s krajšim stažem dela v vrtcu; po mnenju anketiranih vzgojiteljic motorično nadarjeni otroci ne sodelujejo radi pri gibalnih dejavnostih; vzgojiteljicam z višjo stopnjo izobrazbe delo z motorično nadarjenimi otroki ni izziv.
Ključne besede:celostni razvoj otroka, motorični razvoj otroka, motorične sposobnosti, motorično nadarjeni otroci v vrtcu, usposobljenost vzgojiteljev
Leto izida:2012
Založnik:[D. Čakš]
Izvor:Maribor
UDK:796.012.1-056.45-053.4(043.2)
COBISS_ID:19315208 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AOE2VWRW
Število ogledov:4473
Število prenosov:1388
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:WHAT PROSPECTS OF PHYSICAL ACTIVITIES DO MOTORIC TALENTED CHILDREN IN NURSERY SCHOOL HAVE
Opis:The diploma work What prospects of physical activities do motoric talented children in nursery school have consists of a theoretical and empirical part. In theoretical part the importance of physical activities for overall and motoric development of a child, planning, implementation and evaluation of activities in nursery school, motoric skills, characteristics of motoric talented children in nursery school and qualification of nursery school teachers for working with motoric talented children, are presented. The questionnaire results are presented in the empirical part. We included into this research 252 nursery school teachers employed in 23 different public nursery schools. We used the quantitative technique, a questionnaire with Likert type scale, for collecting these data. Data were processed with descriptive statistics (quantitative processing and frequency distribution). The intention of this diploma work was to present what are the possibilities for implementation of physical activities with motoric talented children in nursery schools and how nursery school teachers actually deal with motoric talented children. We found out that nursery school teachers identify motoric talented children when they implement physical activities and when they play in a playroom; that younger nursery school teachers dedicate more time to physical activities of motoric talented children than older ones; that nursery school teachers who work longer in a nursery school, prepare more difficult exercises for motoric talented children than those who are still fresh. The nursery school teachers who answered the questionnaire mean that motoric talented children do not like to participate in physical activities. The results of the questionnaire also show that working with motoric talented children is not a challenge for nursery school teachers with higher education.
Ključne besede:overall development of a child, motoric development of a child, motoric skills, motoric talented children in nursery school, qualification of nursery school teachers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici