| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA TER SODELOVANJE STARŠEV PRI IZOBRAŽEVANJU GLASBENO IN PLESNO TALENTIRANIH OTROK
Avtorji:Petkovšek, Ana Tina (Avtor)
Lepičnik Vodopivec, Jurka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Petkovsek_Ana_Tina_2012.pdf (1,20 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč želeli predstaviti pomen, ki ga imata sodelovanje ter vključevanje staršev v proces izobraževanja glasbeno-plesno talentiranih otrok. Glasba in ples imata pri vzgoji otrok neprecenljivo vlogo, saj prispevata k uresničevanju široke palete vzgojno-izobraževalnih ciljev. Glasbene in plesne izkušnje spodbujajo otrokovo izražanje čustev ter izostrijo zavedanje in opažanje čustev drugih. Družina je tista, ki prva ustreže otrokovi želji po plesnem in glasbenem izražanju, zato smo se v nalogi najprej osredotočili na pomen družine, ki je nepogrešljiv dejavnik otrokovega razvoja. Pojasnili smo naloge družine, oblike družin ter družinska vzgojna sredstva. Nato smo opredelili pojem glasbene in plesne talentiranosti, kdo so talentirani otroci, kako jih prepoznamo, kakšne so njihove značilnosti in potrebe ter kakšno vlogo imajo starši pri razvoju otrokove talentiranosti. Predstavili smo tudi Glasbeno šolo Gornja Radgona kot institucijo, ki izobražuje glasbeno in plesno talentirane otroke. Delo z umetniško nadarjenimi otroki zahteva posebne didaktične pristope, ključna pa je vloga staršev kot soudeležencev v izobraževalnem procesu. Otrok potrebuje čustveno podporo staršev, na katero se lahko zanese ne glede na svoje uspehe in neuspehe. Staršem in učiteljem je skupni cilj uspeh otroka, zato je pomembno, da se vzpostavi kakovostni sodelovalni odnos in komunikacija med domom in šolo – starši in učitelji. V nalogi smo predstavili formalne in neformalne oblike sodelovanja med šolo in domom in kako se te konkretno uresničujejo na Glasbeni šoli v Gornji Radgoni.
Ključne besede:Talent, plesna talentiranost, glasbena talentiranost, sodelovanje, družina, Glasbena šola Gornja Radgona.
Leto izida:2012
Založnik:[A. T. Petkovšek]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:19249672 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I0JZ8S05
Število ogledov:1992
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE AND INVOLVEMENT OF PARENTS IN THE EDUCATION OF CHILDREN TALENTED IN MUSIC AND DANCE
Opis:Our aim in this diploma was to introduce the meaning that cooperation and integration of the parents in the educational process of music-dance gifted children. Music and dance play an important role, because they contribute to the realization of a wide range of educational aims. Musical and dance experiences encourage childrens' expression of feelings and sharpen the awareness and observation of the feelings of the others. Family is the first one which satisfies the child's wish for dance and musical expression. In the diploma we put our focus on the meaning of the family which is an indispensable factor of the child's growth. We explained the tasks of the families, their forms and means of education. Later we defined the concept of musical and dance talent, who talented children are, how we recognize them, what their characteristics and needs are and what role the parents play in the development of the childrens' talent. We presented Musical School Gornja Radgona (Glasbena šola Gornja Radgona) as an institution that educates musically and dance gifted children. Working with artistically gifted children demands special didactical approaches, but of crucial importance is the participation of the parents in the eduacational process. A child needs the emotional parents' support on which he can rely, regardless of the success or failure. Parents and teachers strive to children's success. It is important that a qualitative cooperational relationship and communication between home and school – parents and teachers is established. In the diploma we introduced formal and informal forms of cooperation between school and home and also how these take place at the Musical School Gornja Radgona.
Ključne besede:Gift, dance talent, musical talent, cooperation, family, Musical School Gornja Radgona.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici