| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PLESNA VZGOJA V OKVIRU ENOMESEČNEGA NAČRTOVANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Avtorji:Zadravec, Kristina (Avtor)
Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zadravec_Kristina_2012.pdf (824,51 KB)
MD5: 01E593410656AEAFE7234BF77C9153C2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Načrtovanje, kot proces institucionalne vzgoje, ima pomembno vlogo pri oblikovanju otrokove osebnosti v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu so opisani vidiki, ki se upoštevajo pri načrtovanju dejavnosti v predšolskem obdobju, ravni in področja kakovosti v vrtcu, modeli načrtovanja kurikuluma (učno-snovni, učno-ciljni in razvojno-procesni model načrtovanja), opisani so različni pristopi pri načrtovanju vzgojnega dela v vrtcu (Pedagogika Marie Montessori, Valdorfska pedagogika, High/Scopov pristop), oblike načrtovanja (makro in mikro načrtovanje, projektno delo), predstavljen je Kurikulum za vrtce, kot nacionalni dokument načrtovanja predšolske vzgoje v Sloveniji in načrtovanje plesnih dejavnosti s cilji in načeli plesne vzgoje. Teoretični del diplomske naloge zaključujemo s poglavjem o evalvaciji, ki predstavlja zaključno fazo pri procesu načrtovanja, kot vrednotenje opravljenega dela in hkrati osnova pri nadaljnjem načrtovanju. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljen praktični del, ki je bil izveden v vrtcu. Praktični del vsebuje mesečni načrt, tedenske in dnevne priprave ter analize izvedenih dejavnosti. Pri praktičnem delu smo upoštevali strategijo načrtovanja plesne vzgoje in prepletanje le-te z drugimi vzgojnimi področji.
Ključne besede:načrtovanje, predšolska vzgoja, modeli načrtovanja, kurikulum, plesna dejavnost, ustvarjalni gib
Leto izida:2012
Založnik:[K. Zadravec]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:19283208 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CY0WKK90
Število ogledov:2105
Število prenosov:737
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DANCE EDUCATION IN A MOUTHLY PLANNING OF THE PRESCHOOL CURRICULUM
Opis:Planning, as an institutional education process, plays an important role in forming child’s personality in the preschool period. The theoretical part includes aspects, which have to be considered when planning activities in preschool period, levels and quality standards in the kindergarten, curriculum planning models (subject learning, focused learning, developmental process). This part also comprehends education planning approaches in the kindergarten (the Montessori method, the Waldorf’s pedagogy, the High/Scope Curriculum), planning forms (macro and micro planning, project work), and an introduction of the Kindergarten Curriculum as a national basic document of preschool education planning, as well as of dance activities planning, considering educational aims and principles. The theoretical part concludes with an evaluation chapter. The evaluation as a final step of planning process is an estimation of our work and an important foundation for further planning. The empirical part describes a practical work being done in the kindergarten. It consists of a monthly plan, weekly and daily lesson plans and activity analyses. When planning a practical work, I have considered the dancing activity planning strategy and it’s interaction with other spheres of education.
Ključne besede:planning, preschool education, planning models, curriculum, dancing activity, creative movement.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici