| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ VARNIH ŠOLSKIH POTI OSNOVNE ŠOLE IVANA CANKARJA LJUTOMER
Avtorji:Jakelj, Matevž (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Jakelj_Matevz_2012.pdf (8,46 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Dandanes se skorajda ne moremo več izogniti, da ne bi bili eden izmed številnih udeležencev v prometu, pa četudi smo le pešec ali kolesar in ne nujno voznik ali sopotnik v vozilu. Vse večja udeležba v prometu pa seveda posledično prinaša vedno večje število prometnih nesreč, v katerih so prevečkrat žrtve tudi otroci. Le-ti so namreč na začetku svojega razvoja, so nepazljivi in radoživi, zato se popolnoma še ne zavedajo dogajanja na in ob cesti. Že majhna nepozornost lahko privede do napačnega koraka – nesreče. Seveda pa ne smemo pozabiti, da so v prometu tudi drugi vzroki, zaradi katerih se lahko pripeti nesreča. Kaj so torej vzroki za prometne nesreče in kje so kritične točke? Želja vseh je zmanjšanje števila nesreč in posledično žrtev. Da jo uresničimo, moramo preventivno ukrepati. Ko se nesreča že zgodi, je največkrat prepozno. Za to skrbi prometna vzgoja. Otroke razen staršev in drugih ozavešča tudi osnovna šola v učnem procesu. Osnovna šola ima izdelan prometno-varnostni načrt. Kakšen je le-ta, kakšne so njegove pomanjkljivosti in kako le-te izboljšati? Kje so nevarna mesta in zakaj ravno tam? Problematika prometnih nesreč, v katere so vključeni otroci, se pojavlja tudi v Ljutomeru. Prometno-varnostni načrt je sicer izdelan, vendar le-ta ne more popolnoma preprečiti prometnih nesreč z otroki kot udeleženci. Prav zato nas je v diplomski nalogi zanimalo, kako se otroci omenjene osnovne šole počutijo kot udeleženci v prometu, katere so kritične točke šolskih otrok na poti v šolo in domov ter seveda, kako izboljšati situacijo, da bomo lahko preventivno poskrbeli za zmanjšanje prometnih nesreč, v katerih so udeleženi najmlajši, kot vsakodnevni udeleženci cestnega prometa?
Ključne besede:prometna varnost, prometne nesreče, učenci, osnovna šola, prometno varnostni načrt, prometna vzgoja
Leto izida:2012
Založnik:[M. Jakelj]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:19253000 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YWSEFOPO
Število ogledov:1811
Število prenosov:174
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT OF SAFE ROUTES OF ELEMENTARY SCHOOL IVAN CANKAR LJUTOMER
Opis:Nowadays it is almost impossible to avoid being one of the many traffic participants not only as a driver or a passenger but even as a pedestrian or cyclist. Unfortunately, a consequence of the ever growing traffic population is also a bigger amount of accidents and too many times the victims are children. They are only at the beginning of their development, are a weak link who is careless and lively, and cannot fully grasp the activities on the road and around. Even a small distraction can lead to a wrong step, to an accident. However, there are also other factors in traffic which are responsible for causing accidents. What are the reasons for traffic accidents and where are the critical points? We all wish to reduce the number of accidents and consequently the number of victims and to bring this to effort we have to act precautionary. When an accident happens it is usually too late. Therefore, we have traffic education which is alongside the parents and others taught by school through the learning process. Primary schools have a safety traffic plan. What does it consist of, what are its disadvantages and how can these be improved? Where are the critical points and why are they precisely where they are? Ljutomer also has problems with accidents in which children are involved. The safety traffic plan has been developed but accidents with children as participants still happen. How do the pupils of the local primary school feel as traffic participants and what are the critical points on their way to the primary school Osnovna šola Ivana Cankarja Ljutomer? How can we improve the temporary situation to act preventively and therefore reduce the traffic accidents with underaged participants although they participate in traffic on a daily basis?
Ključne besede:traffic safety, traffic accidents, pupils, primary school, traffic-security plan, traffic education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici