| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:How different areas of learning to learn (i. e. cognitive, motivational and emotional self-regulation and self-representation) influence school performance in adolescence and early adulthood : ECER-2007
Avtorji:ID Bakračevič, Karin (Avtor)
Datoteke:URL http://www.leeds.ac.uk/bei/Conferences/Archive/conf_arch_default.html
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2007
PID:20.500.12556/DKUM-35902 Novo okno
UDK:159.922.3
COBISS.SI-ID:16542728 Novo okno
ISSN pri članku:Y506-3248
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IRUHIYBO
Datum objave v DKUM:07.06.2012
Število ogledov:1599
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:British education index
Založnik:Univesity
COBISS.SI-ID:16538888 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, razvojna psihologija, kognitivni procesi, učenje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici