Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja
Avtorji:
ID
Kolnik, Karmen
(Avtor)
Datoteke:
Dela_2008_Kolenc-Kolnik_Razvoj_geografskih_kurikulov_in_izobrazevalni_potencial_geografije_na_zacetku_21._stoletja.pdf
(535,20 KB)
MD5: 78CF8390FF0AC98A464C42C50A0981BC
PID:
20.500.12556/dkum/82b1a6ec-e306-4b1d-a9cf-73d65ab46dce
http://revije.ff.uni-lj.si/Dela/article/view/dela.29.6.77-87
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?
Ključne besede:
šolska geografija
,
učni načrti
,
geografija
,
razvoj kurikula
,
izobraževalni potencial
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2008
Št. strani:
str. 77-87
Številčenje:
št. 29
PID:
20.500.12556/DKUM-35801
ISSN:
0354-0596
UDK:
91:37
COBISS.SI-ID:
37098594
ISSN pri članku:
0354-0596
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SKSGKVFF
Datum objave v DKUM:
07.06.2012
Število ogledov:
1951
Število prenosov:
350
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Dela
Založnik:
Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:
0354-0596
COBISS.SI-ID:
23805442
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:
07.06.2012
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of geographical curricula nad the educational potential of geography at the beginning of 21st century
Opis:
The comparative analysis introduces some characteristics of the development of geography curricula of chosen countries and ascertains the applicative direction of school curricula toward the new social and educational needs. The author discusses the knowledge and abilities that should be (or have been) stimulated by geographical education within the framework of geographical educational tendencies and teaching approaches which are needed for their realization.
Ključne besede:
geographical education
,
curriculum
,
geography
,
development of the curricula
,
educational potential
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj