| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja
Avtorji:ID Kolnik, Karmen (Avtor)
Datoteke:.pdf Dela_2008_Kolenc-Kolnik_Razvoj_geografskih_kurikulov_in_izobrazevalni_potencial_geografije_na_zacetku_21._stoletja.pdf (535,20 KB)
MD5: 78CF8390FF0AC98A464C42C50A0981BC
PID: 20.500.12556/dkum/82b1a6ec-e306-4b1d-a9cf-73d65ab46dce
 
URL http://revije.ff.uni-lj.si/Dela/article/view/dela.29.6.77-87
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?
Ključne besede:šolska geografija, učni načrti, geografija, razvoj kurikula, izobraževalni potencial
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 77-87
Številčenje:št. 29
PID:20.500.12556/DKUM-35801 Novo okno
ISSN:0354-0596
UDK:91:37
COBISS.SI-ID:37098594 Novo okno
ISSN pri članku:0354-0596
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SKSGKVFF
Datum objave v DKUM:07.06.2012
Število ogledov:1951
Število prenosov:350
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Dela
Založnik:Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:0354-0596
COBISS.SI-ID:23805442 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:07.06.2012

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of geographical curricula nad the educational potential of geography at the beginning of 21st century
Opis:The comparative analysis introduces some characteristics of the development of geography curricula of chosen countries and ascertains the applicative direction of school curricula toward the new social and educational needs. The author discusses the knowledge and abilities that should be (or have been) stimulated by geographical education within the framework of geographical educational tendencies and teaching approaches which are needed for their realization.
Ključne besede:geographical education, curriculum, geography, development of the curricula, educational potential


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici