Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Ergonomic aspects of implementing computer technology into schools
Avtorji:
ID
Fošnarič, Samo
(Avtor)
ID
Drnovšek, Uroš
(Avtor)
Datoteke:
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=toc&id_broj=3413
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano ()
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
This paper addresses the issue of implementing computer technology into educational settings from an ergonomic point of view. On the basis of some latest findings in ergonomics and computer science we construct a model of ergonomic implementation of computer technology into schools and highlight some areas that still need researchers' attention in the future. We also present a review of certain findings and polemics in the fields of computerized classroom environment, ergonomic use of computers and ergonomic aspects of computer hardware and software.
Ključne besede:
education
,
ergonomics
,
computer hardware
,
computer software
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-35631
UDK:
37.091.64
COBISS.SI-ID:
17148424
ISSN pri članku:
1330-0067
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MXUEIDED
Datum objave v DKUM:
07.06.2012
Število ogledov:
1270
Število prenosov:
31
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Informatologia
Skrajšan naslov:
Informatologia
Založnik:
Institut informacijskih znanosti
ISSN:
1330-0067
COBISS.SI-ID:
12492805
Sekundarni jezik
Jezik:
Hrvaški jezik
Naslov:
Ergonomski vidik uključivanja kompjutorske tehnologije u školski okoliš
Opis:
U radu želimo razjasniti aspekt uključivanja računalne tehnologije u odgojno-obrazovni okoliš, kod kojeg je u prvom planu ergonomski vidik ovog procesa. Na osnovi sinteze pojedinih spoznaja na području ergonomskih istraživanja upotrebe računala izradili smo model ergonomskog ukjučivanja računala u školu i istodobno iznijeli neka područja, koja bi trebalo u budućnosti nadograđivati. U radu prikazujemo pregled najnovijih istraživačkih spoznaja na području opreme računalne učionice, kvalitete računalne opreme za obrazovne svrhe, ergonomske upotrebe računala i ergonomskog oblikovanja računalnih obrazovnih programa.
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
ergonomika
,
računalniki
,
hardware
,
software
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj