| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Portal E-um kot vir pri izobraževanju razrednih učiteljev
Avtorji:Lipovec, Alenka (Avtor)
Datoteke:URL http://www.sirikt.si/fileadmin/sirikt/predstavitve/2009/ZBORNIK_Sirkt2009.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V zadnjih štirih letih na Pedagoški fakulteti v Mariboru uvajamo portal E-um kot vir pri izobraževanju učiteljev elementarne stopnje. Drugega celovito naravnanega gradiva, ki bi bilo uporabno pri matematičnih in didaktičnih predmetih v vseh letih izobraževanja, nam v slovenskem prostoru ni uspelo najti. Celovitost sistema in njegova zdravorazumska naravnanost sproža kognitivni konflikt z dosedanjimi naivnimi epistemološkimi prepričanji študentov o pridobivanju matematičnega znanja in s tem pozitivno vpliva na njihove kompetence, znanja in prepričanja.
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, informacijska tehnologija, matematika, pouk matematike, e-učna gradiva, IKT, osnovna šola, razredna stopnja, bodoči učitelji
Leto izida:2009
UDK:37.091.64:004:51
COBISS_ID:17102856 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MEPTVNQN
Število ogledov:2240
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:E-um as a resource in primary preservice teachers' education
Opis:Over the last four years, the E-um portal has been introduced in mathematics primary preservice teacher education. It seems that there is no similar collective portal in the Slovenian education system that is applicable for both mathematical and didactical purposes. The comprehensive and common-sense nature of the portal conflicts with pre-service teachers' naive epistemological beliefs on the acquisition of mathematical knowledge, with a positive impact on pre-service teachers' competences, knowledge and beliefs.
Ključne besede:education, mathematics, mathematics education, ICT, e-educational materials, primary level education, preservice teachers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici