| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Šolska geografija v luči vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj
Avtorji:ID Kolnik, Karmen (Avtor)
Datoteke:.pdf Dela_2010_Kolnik_Solska_geografija_v_luci_vzgoje_in_izobrazevanja_za_trajnostni_razvoj.pdf (684,30 KB)
MD5: 10FA815D0C6812233FD37B55F8EC247A
PID: 20.500.12556/dkum/9cc77a73-ec32-4fc3-b564-e40195f9ecde
 
URL http://revije.ff.uni-lj.si/Dela/article/view/dela.34.11.201-210
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Na osnovi nacionalnih smernic vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (VITR) smo v Sloveniji prenovili šolske kurikule, vključno z učnimi načrti za geografijo. Pri VITR si prizadevamo za močno socio-ekonomsko in okoljsko ozaveščenost ter državljansko pripravljenost za posameznikov osebni angažma pri reševanju problemov. V članku je predstavljena soodvisnost akterjev VITR pri doseganju ciljev in razvoju kompetenc učencev na primeru pouka geografije, s posebnim poudarkom na zastopanosti enajstih načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Kot izbran primer smo analizirali prenovljeni učni načrt za geografijo v gimnazijah z 210-urnim programom.
Ključne besede:šolska geografija, učni načrti, varstvo okolja, sonaravni razvoj, Slovenija
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 201-210
Številčenje:št. 34
PID:20.500.12556/DKUM-35585 Novo okno
ISSN:0354-0596
UDK:37:502.131.1(497.4)
COBISS.SI-ID:45281378 Novo okno
ISSN pri članku:0354-0596
NUK URN:URN:SI:UM:DK:71VRPSE4
Datum objave v DKUM:07.06.2012
Število ogledov:2648
Število prenosov:383
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Dela
Založnik:Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:0354-0596
COBISS.SI-ID:23805442 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:07.06.2012

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:School geography from the viewpoint of upbringing and education for sustainable development
Opis:The school curricula were revised in Slovenia on the basis of national guidelines of upbringing and education for sustainable development (VITR), including syllabi for geography. The main aim of the VITR is a strong socio-economic and environmental awareness and the willingness of citizens for personal engagement in the solving of problems. The paper presents the interdependence of the VITR agents in the achievement of goals and the development of students' competences in the case of geography classes, with a special emphasis on the eleven principles of upbringing and education for sustainable development. We analyzed the revised syllabus for geography in grammar schools with a 210-hour programme.
Ključne besede:geographical education, curriculum, environmental protection, sustainable development, Slovenia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici