Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
False reality or hidden messages: reading graphs obtained in computerized biological experiments
Avtorji:
ID
Šorgo, Andrej
(Avtor)
ID
Kocijančič, Slavko
(Avtor)
Datoteke:
http://www.ejmste.com/v8n2/EURASIA_v8n2_Sorgo.pdf
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano ()
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Information and communication technology (ICT) has become an inseparable part of schoolwork and a goal of education to prepare scientifically literate and digitally competent citizens. Yet the introduction of computers into school work has been much slower than its introduction in other spheres of life. Teachers' lack of knowledge/skills and difficulty in integrating ICT into instruction affect the realization of computer-related goals in schools. Another hidden obstacle that can affect the introduction of computers into the Biology laboratory can be discomfort with the interpretation of graphs obtained by data-loggers. We can group these difficulties with graph outcomes into 4 areas: 1) Explanations of the curves that lie beyond the domain of Biology, in Physics, Chemistry or some other discipline; 2) Hardware properties; 3) Unknown properties of experimental components; 4) Occasional equipment breakdowns or crashes.
Ključne besede:
education
,
biology
,
biology teaching
,
computer-supported laboratory
,
ICT
,
laboratory work
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-35305
UDK:
37.091.3:57/59
COBISS.SI-ID:
19146248
ISSN pri članku:
1305-8223
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LMSISBVV
Datum objave v DKUM:
07.06.2012
Število ogledov:
1542
Število prenosov:
62
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Eurasia journal of mathematics, science and technology education
Založnik:
Gazi Egitim Fakültesi
ISSN:
1305-8223
COBISS.SI-ID:
17061128
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
biologija
,
pouk biologije
,
računalniško podprt laboratorij
,
IKT
,
laboratorijsko delo
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj