| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Povezanost med velikostjo podjetja in merljivimi atributi zaposlitvenega oglasa
Avtorji:Gaber, Mojca (Avtor)
Marič, Miha (Avtor)
Ferjan, Marko (Avtor)
Datoteke:URL http://organizacija.fov.uni-mb.si/index.php/organizacija/article/view/448/868
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Ključne besede:zaposlitveni oglas, velikost podjetja, oglaševanje, tržno komuniciranje
Leto izida:2012
UDK:339.138
COBISS_ID:7003411 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BZCW0H7I
Število ogledov:1159
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Relationship between the company's size and mesurable attributes of employment ads
Ključne besede:job ads, company size, advertising, marketing communications


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici